Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Een secundair lijntje in de Puy de Dome en de (Haute) Loire anno 1968

Gestart door Kautenbach, 09 juni 2019, 14:24:17 PM

evan

Citaat van: Kautenbach op 11 september 2020, 19:54:16 PM
Bentink (ook online Sculptamold verkrijgbaar  ;D)





8)

Net 3 dozen met 36 zakken zorgvuldig geleverd binnen de 2 dagen.


Knappe vorderingen!!!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

just4fun


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jappy

Zo'n druk goederenverkeer op een Frans secundair meterspoorlijntje? Da's wel ongeloofwaardig. ;) De sfeer druipt er wel van af!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Kautenbach

Een kleine update, begonnen met de landschapscontouren van de 2 stationsmodules en de module direct rechts van het station. Hier komt een coorperatie.

Ook binnengekomen 2 prachtige LS Models koelwagens STEF, mooie bloktrein aan het worden zo

20201020_132209 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20201025_130931 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20201025_130946 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20201025_131026 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20201025_131220 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20201111_191822 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20201111_191910 by Wim Wijnhoud, on Flickr

Whis

Oeh, dat wordt een fijne graankloek  ;D
En een Berliet in wording? Gaaf!

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

RobVille

I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

sdz1976

Het sfeerke zit er al goed in man en weer bonk erop kwa compositie  8) 8)


Gttz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

59erke

Het blijft mij steeds verbazen dat telkens weer je als toeschouwer direct in het Franse sfeertje wordt gezogen en heb dat nu niet enkel bij deze baan maar was ook al zo bij de vorige banen.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

erik de noorman

#220
Ik kan alle commentaren alleen maar beamen. ;)

Erik.


Decapod

Een heel erg mooi stukje modelbouwkunst. Het voelt zelfs intiem aan en de nostalgie druipt er zo vanaf. Prachtig trouwens hoe die achtergrond de sfeer zet!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

railrunner

Nu dat we geen tentoonstellingen hebben door huidige pandemie en moeilijk naar het buitenland kunnen gaan, zijn deze sfeerbeelden gewoon een verademing (trouwens ook van andere modelbanen - al dan niet in opbouw -  hier op forum weergegeven).  Top!

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

RobVille

#224
Niets ;)  Door het gebruik van het woord "toch" kreeg ik even de indruk dat er bij de beoordeling van deze baan, een voorbehoud is gemaakt. Bij het woord "toch" denk ik aan de volgende betekenissen:
desondanks, echter, evenwel .....

Groetjes,
Rob


I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!