NMBS 6203 en 5501

Gestart door Minerva, 21 september 2006, 17:35:31 PM


Anarchy

#1
[:0][:0][:0][:0] Ik wou het net in de andere topic zetten, "ik zou er een 62" van gemaakt hebben [:D] Fantastisch is dit gedaan! Zie maar dat die 62 en 55 er staan in Mechelen [}:)]

Kedeng Kedeng

#2
Dju man die zien er schoon uit [:0][:p][8D],
Bij welke club ga je staan? Hoeselt?
Heb je ook foto?s van de bouw ervan?

Anarchy

#3
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Heb je ook foto?s van de bouw ervan?




Daar ben ik ook benieuwd achter

55erke

#4

Hoy
Prachtige locs!  
En ik heb ze al in het echt gezien[:p]
Groeten
Johan

Havoc

#5
Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoelang werk je daaraan?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ERVIN

#6
PFFF,dit is te mooi om waar te zijn.[:0][;)]

Minerva

#7
Johan "Havoc"

Ik heb indertijd ooit een tijdschema opgesteld voor het maken van de "55".Volgens schatting moest dit een 150 uur zijn.  Voor het maken van bepaalde stukken heb ik de voorgeschreven tijd gecheckt. In de meeste gevallen lag ik tussen de 10 en 20% voor op het tijdschema maar zoals het spreekwoord zegt : "de laatste klinknagels wegen het zwaarst".Ook rekening houdende dat ik ook nog blijf evolueren naar afwerking toe : Een ingerichtte cabine staat op het programma, de drukslangen van voor en achter en de kleine opschriften zijn nu decals maar vanaf nieuwjaar 2007 zal dat tamponfdruk worden. Dus laat ons realisties blijven : tussen de 180 en 200 uur

Hans

Minerva

#8
Anarchy en Kedeng Kedeng

Vooreerst aan allen : dank u voor de feedback.

Ik heb jammer genoeg geen foto's van de bouw maar in mechelen zul je alle onderdelen kunnen bekijken zodat je toch een beeld hebt hoe de locs in elkaar zitten.

Ik sta niet bij een club in mechelen maar bij TSD. Daarbij zullen de 62 en de 55 op de testbank te zien zijn.

Indien je wil kun je altijd op afspraak even langs komen om in het atelier"le petit brugeoise de minerva" om mijn werkwijze te bekijken.
Dat weet Johan "loccolletor" ook.

Wel graag een afspraak per e-mail


Hans





Graag afspraak per email

Nonkelronnie

#9
A-DEM-Benemend