zelfs de dieren hebben ze gehersen spoelt

Gestart door raf, 03 juni 2019, 15:26:43 PM

raf

https://www.facebook.com/ItsGoneViralOfficial/videos/2226758720922549/
maar ik denk dat deze krab me juist gedreigd heeft een kopje kleiner te maken


kweet niet of het gaat lukken met de video
zo niet probeer ik het anders

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michiel

Ik snap niet helemaal je bedoeling, Raf. Liefst zie ik click-bait filmpjes ergens ver weg blijven (Facebook, Twitter...), en daar wegkwijnen in een hoekje. Je wordt er tegenwoordig mee doodgeslagen ... figuurlijk dan.

Maar goed, het is een vrij land, en sterker nog, het is het "off-topic" hoekje... het mag dus.  ::) 
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Klaas Zondervan

Ik kan de video wel zien maar snap de grap niet.

Rangeerduivel

#3
Citaat van: Klaas Zondervan op 03 juni 2019, 15:45:29 PM
Ik kan de video wel zien maar snap de grap niet.

Klaas,

De krab doet met haar linker poot/schaar het alomgekende gebaar; "ik snij je de keel over"...

Voor sommigen is dat grappig.... :-\

;)

Metpetergaathetbeter

#4
ondertss zijn het al andere

BR-59

Jammer, dat social media ook hier gedeeld moet worden. I don't like it, dus thumbs down.
De kracht van dit forum vind ik juist het lage gehalte social media.

Let wel: Dit is mijn mening en niet de bedoeling een discussie uit te lokken en ik sluit me bij meneer Michiel aan

Metpetergaathetbeter

daarom staat het ook onder een afzonderlijk forum :"Als jullie er ook een leuke hebben........."je hoeft het niet te bekijken, ikzelf ben geen techneut vandaar bekijk ik de meeste zaken die betrekking tot die onderwerpen  eigenlijk niet steeds bekijk, maar het stoort mij ook niet dat iemand zijn ding van maakt.Net als in de MSM staan ook zaken die mij niet interesseren maakt dat de MSM slecht?