Dag,
Als ik hier sommigen moet volgen dan moet ik straks meer tijd steken in het bouwen van bankjes voor kinderen, opritten voor rolstoelgebruikers, fluorescerende banden voor slechtzienden ?, een gat in de vloer voor zeer grote mensen. Hallo ?
De banen van de clubs, de expo's zijn niet de plaatsen waar de vlam overslaat en blijft branden, want dan zouden er 30 geleden geen modeltreinliefhebbers geweest zijn.
De "link" moet gelegde worden bij de winkelier. En hier knelt de SCHOEN. Nu de eindejaarsperiode in aantacht is, in hoeveel boekjes staan treinen afgebeeld ? Bij hoeveel winkels staat er nog een rijdende fabrieksbaan in de vitrine ? Daar en nu moet het gebeuren.
De expo's daar komen de doorwinterde en het grote publiek naartoe. Het is een verlengstuk van de winkels. Laat die ervoor zorgen samen met de organisator voor al die supplementaire bouwsels; uiteindelijk komt het in de eerste plaats aan hun ten goede.
Ik zie het al gebeuren. Nico we hebben een grotere camion gehuurd omdat we opstapjes, opritten en co ook meenemen. Hij zl lachen (en hij heeft nog gelijk ook)
Roland