Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

3 wensen

Gestart door dani, 25 mei 2019, 16:58:21 PM

dani

Barones Van Hansestichel had een man het leven gered doordat ze hem gereanimeerd had na een zware val .
Er verscheen een elfje in haar droom en die zei dat ze 3 wensen mocht doen .
- "mijn eerste wens  is dat mijn geld nooit op geraakt en mijn geldbeugel elke dag opnieuwe vol zit".
- "mijn tweede wens is dat ik een zomer en winter kan genieten van mooie bloeiende bloemen in mijn grote park-tuin.
- "en miijn derde wens is dat mijn trouwe kater Felix zou veranderen in een mooie jonge prins die verliefd is op mij en de rest van mijn leven bij me blijft".
---.  en zo gebeurde het ---
Haar geld raakte nooit op, haar tuin was gevuld met prachtige bloemen die zomer en winter bloeiden....
En haar kater Felix veranderde in een prins, tot over zijn oren verliefd op haar.
Er was maar één minpuntje ....   toen hij haar voor het eerst innig omhelsde en in zijn armen sloot, fluisterde hij zachtjes in haar rechter oor ...   "Wel, wel, wel,  Barones  Patricia,....  heb je nu geen onnoemelijk veel spijt dat je me vorig jaar hebt laten castreren ?   Jij TRUT !!!!"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

DelticPower


Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Klaas Zondervan

Ach ja, als je alles van tevoren wist zou je wellicht andere keuzes maken. :)

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

BR-59

Een Duitser, Nederlander en een Belg liggen op het gras bij een publiek toegankelijk meertje. Plotseling horen ze hulpgeroep en een kind blijkt bijna te verdrinken. Zonder nadenken springen ze in het water en redden het kind. Terwijl ze aan de kant staan verschijnt er ineens een fee. De fee zegt: "Jullie hebben zulk een een dappere redding gedaan, dat jullie mogen kiezen, waarmee dit meer voor 15 minuten is gevuld".
De Belg hoeft niet na te denken, neemt een aanloop en roep: "Maes" en hij verdwijnt kopje onder in het schuim. De Nederlander en de Duitser halen hem na 15 minuten behoorlijk beneveld aan de kant.
"Nu ik", roept de Nederlander, neemt een aanloop en roept: "Ketel 1". Ook hij verdwijnt in de alcoholdampen en de Duitser kan hem ternauwernood aan de kant halen.
"Mijn beurt", roept de Duitser, neemt een aanloop en glijdt uit en roept: "Scheisse!".

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jef

 ;D Sh*t happens!  ;D
Tuut zei de trein en de statie vertok.