Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Vandalen slopen treinexpo in Engeland

Gestart door eddy, 19 mei 2019, 18:30:10 PM


Gerolf

Ik had het elders ook al gezien ... triest  :'(  :(  >:(
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

#2
Zouden ze er ginder ook net zoals in Belgie vanaf komen met een vermanende vinger of in het ergste geval een paar uurtjes werkstraf?
Kom het maar tegen en eis maar schadevergoeding net of een kei zijn vel af doen!!!

:(

ACFI

De daders liepen al op vrije voeten terwijl men nog maar bezig was om de schade op te meten.

Ze zijn al even efficient over het water als hier qua strafuitvoering.

ACFI

Sicco

Dat is niet helemaal wat er staat, maar goed we hebben gelukkig weer in razend tempo een topic politiek kunnen maken, het is niet voor niets het Modelspoormogazine Forum. We hebben een naam hoog te houden.

Maar het zal je gebeuren  >:( Zo triest, dit soort schade is nooit te vergoeden of te herstellen - om nog maar te zwijgen van de emotionele schade. Ik heb nooit begrepen waarom jongeren zich altijd al aangetrokken hebben gevoeld tot dom vandalisme.

mardig23

#5
Hey Sicco,

Bij de buren duurde het 4 posts om er "politiek" van te maken, en om erbij te schrijven 'Lijkt wel Nederland" nog eens 2 post extra.
Ik denk niet dat er enkel hier mensen zitten die gefrustreerd zijn in het gerechtelijk apparaat hoor.

Maar je zal het inderdaad maar meemaken. Relativeer dat maar eens weg. :'(
Nu ja, je hoeft dit weekend alweer niet ver te zoeken, een kerkje in schilde, en alle drama's over treinen zijn te klasseren als onbelangrijk...


Mvg Karl

Ferdi


Zaterdagochtend om 4.00 uur betrapt.

Iemand neemt een initiatief (ik vermoed zondagochtend), en zie wat het resultaat is:

https://www.justgiving.com/crowdfunding/market-deeping-mrc

In 12 uren tijd, meer dan € 37.000,- aan solidariteit !!!







Rangeerduivel

Da's nu dan wél weer het verschil met hier bij ons, hier zou men zeggen,
"Treintjes,'t is maar een beetje kinderspeelgoed van ouwe mannekes!"

Jaja Sicco, zo worden wij bekeken, en daar is nu eens geen politiek mee gemoeid! ::)

;)

bollen neus

Ik had het ook reeds elders meegevolgd op de commentaren.
Den Eric.

raf

het moet niet altijd ver van je bed zijn

zaterdag gaan op bouwen voor de zondag het school feest
zoals altijd staan we onder de fietsen stalling en dus een beetje beschermd voor de weer goden

zaterdag dus een aanhanger hout geleverd om daar het parkoers en 4X4 klim ding van de bouwen
hier laten we de kinderen dus hun gaan gaan met een paar voertuigen

zaterdag nacht hebben vandalen (12 en 14 jaar oud)proberen het hout in de fik te steken
een hele zwarte brandvlek op de klinkers en gelukkig dat er mensen hun bezig hebben gezien en die klere zooi gestopt
want anders had een aanhanger droog hout een serieuze brand kunnen veroorzaken
en meteen heel het school feest verziekt


al met al toch nog een plezante vermoeiende dag geweest
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Kris

Hallo,
Mooi de bedragen die opgehaald worden maar de jaren werk krijg je er niet mee terug
Het is helaas maar al te vaak dat de normen vervagen , vorige week nog gezien .
Groepje kinderen op zeeklas niet meer dan 8 tot 10 lagere school leerlingen met volwassen "begeleider" stonden op een kruispunt om het hardst tegen de knop van de voetgangersaanvraag te stampen (is splinternieuw) . Geen enkele reactie van de begeleider tot ik er hem over aansprak.

Ronald

Laten we nu niet direct generaliseren.... niet alle jeugd is zo, er zijn er meer dan genoeg die wel een goede opvoeding hebben gehad.

Deze 4 niet nee en ze zullen best hun straf krijgen, en hopelijk een zware met een vorm van schadevergoeding.

Metpetergaathetbeter

#12
(uw)kinderen opvoeden begint bij Uzelf,veel leraars zouden eigenlijk eerst de ouders en dan hun/de kinderen moeten opvoeden (in sommige gevalllen) ;)

loebaske


Bonk.....dat is de nagel op de kop slaan Peter, volledig met je eens....


Buiten topic, vorige week meegemaakt dat een jonge dame naar haar smartphone greep om een ei te koken ?????????

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 20 mei 2019, 17:08:44 PM
Buiten topic, vorige week meegemaakt dat een jonge dame naar haar smartphone greep om een ei te koken ?????????

Gaf die Smartphone daarvoor dan warmte genoeg Eric?
Of was het een Samsung, die vliegen af en toe eens in brand hé...! ;D ;D :)

;)