Om misverstanden te vermijden aan diegenen die willen en kunnen helpen;
Zie mijn volgende posts aub niet als discussie, maar in vragende vorm!1) wat gebeurt er in CV 19? (ik ben nu niet op mijn treinkamer en kan dus voor 't ogenblik niets uitproberen), is dat de CV voor lange adressen?
2) zoniet, hoe lees je in de Ecos een lang adres? een kort adres is CV1, dat wist ik al...
Ik heb om die reden beide korte adressen in CV1-waarde 13 gegeven maar dat blijkt ook niets uit te halen.
Om bvb dubbeltractie met loc 1357 te rijden moet ik dan wel het (aut. toegewezen) adres van de funktiedecoder kennen.
3) Zoals eerder gemeld; bij mijn 1845 werkt dit zelfde systeem wel...en ook met een 2737 met M4 Os.kar ook
Er zitten geen twee dezelfde adressen in de Ecos, er zitten in de trein een locdecoder en een functiedecoder met hetzelfde adres. En dat kan zonder meer.
4) Ik heb een dubbeltractie van 2 x HLR77** met beiden hetzelfde adres en dat werkt perfect.
Die twee dezelfde adressen zijn er wel ingevoerd met een MultiMaus en het gaat over oude ( V2.0?) sounddecoders, daar zat die optie van automatische toewijzing nog niet in dacht ik...of toch?