M7

Gestart door argilla, 08 mei 2019, 21:54:47 PM

PaulC


chef garde

De nodige tags staan er ook al op! ...

ERVIN

Knap , en nu maar hopen dat één of meerdere grote fabrikanten dit in model willen gaan uitbrengen.

SuSke

liefst meerdere, dan blijft de prijs nog wat onder controle.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Desiro

Is er al wat nieuws wat betreft het op schaal na maken van de M7?

Driesel

Citaat van: Desiro op 21 augustus 2022, 14:03:03 PM
Is er al wat nieuws wat betreft het op schaal na maken van de M7?
Dat het doenbaar is... ;)



Desiro

dus er is nog niks bekend van datum of zo

doomslu

Ik denk niet dat er al één fabrikant die heeft aangekondigd.

Het gemotoriseerde stuurrijtuig lijkt me trouwens toch een flinke uitdaging!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Dat is een loc waardig.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Bundesbahnfreak

Inderdaad de Bmx zal een specialeke zijn.  Deze is korter dan de andere M7's en heeft zeer veel details op het dak.

Klaas Zondervan

Citaat van: doomslu op 22 augustus 2022, 08:44:45 AM
Het gemotoriseerde stuurrijtuig lijkt me trouwens toch een flinke uitdaging!
In welk opzicht is dit een uitdaging?

doomslu

Citaat van: Klaas Zondervan op 22 augustus 2022, 13:11:26 PM
Citaat van: doomslu op 22 augustus 2022, 08:44:45 AM
Het gemotoriseerde stuurrijtuig lijkt me trouwens toch een flinke uitdaging!
In welk opzicht is dit een uitdaging?
Niet voor een fabrikant, het is een locomotief, met enkele zitplaatsen in. Maar ik doelde op zelfbouw/ombouw, zoals Dries hierboven toont met de gewone rijtuigen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

ik denk niet dat daaraan iemand direct aan zal beginnen of lookalikes(om de geopperde redenen of misschien enkel de wagens die getrokken worden

T13 rules

Citaat van: Driesel op 21 augustus 2022, 22:03:01 PM
Citaat van: Desiro op 21 augustus 2022, 14:03:03 PM
Is er al wat nieuws wat betreft het op schaal na maken van de M7?
Dat het doenbaar is... ;)




Heel mooi weeral!!!! Top werk man!


Misschien iets voor de klinknageltellers en de zuurgezichten op het forum om de challenge aan te gaan in HO?
Dan moeten ze niet wachten met hun afbrekende kritieken en insinuaties op zij die wel een effort doen ;D
 

Jurgen

Citaat van: T13 rules op 22 augustus 2022, 14:19:42 PM
Misschien iets voor de klinknageltellers en de zuurgezichten op het forum om de challenge aan te gaan in HO?
Dan moeten ze niet wachten met hun afbrekende kritieken en insinuaties op zij die wel een effort doen ;D


Ik heb hier nog niemand zien zeggen dat het niet goed is. Je opmerking vind ik dan ook een beetje een vorm van stoken, maar bon...

Om dan toch mijn eerlijke mening te geven, mijn eeuwige respect voor de durf die je had om een "perfect" schaalmodel om te bouwen. Vind ik het mooi? Nee, omdat je nog altijd ziet dat het oorspronkelijk een ander model was. Kan ik het beter? Nee, zeker niet!
Maar mijn respect blijft wel van toepassing.

De M7 en bij uitbreiding de M6 zijn sowieso niet mijn ding, geef mij maar de goede ouderwetse M5, in bordeaux!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.