M7

Gestart door argilla, 08 mei 2019, 21:54:47 PM

argilla

iemand al een idee welke firma die M7 dubbeldeks gaat uitbrengen of misschien een Belgische fabrikant ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

chef garde

Bombardier-Alstom

chef garde

Of bedoelde je HO?  😁

Rangeerduivel

Citaat van: chef garde op 08 mei 2019, 22:11:24 PM
Of bedoelde je HO?  😁

Ja, LSModels natuurlijk, ze zijn aangekondigd voor volgend jaar, maar zullen pas geleverd worden eind 3019! ;D

;)


Jef

Citaat van: Rangeerduivel op 08 mei 2019, 22:24:44 PM
Citaat van: chef garde op 08 mei 2019, 22:11:24 PM
Of bedoelde je HO?  😁

Ja, LSModels natuurlijk, ze zijn aangekondigd voor volgend jaar, maar zullen pas geleverd worden eind 3019! ;D

;)

Maak daar gerust 4019 van!  ;D
Tuut zei de trein en de statie vertok.

PietB

Citaat van: Rangeerduivel op 08 mei 2019, 22:24:44 PM
maar zullen pas geleverd worden eind 3019!
Dat is wel heel lang wachten

chef garde

Er staat er ééntje aan perron in Oostende nu.

stoomlokje

Een kartonnen zeker , om de mensen de look te laten zien. ;D ;D

mardig23

Kartonnen mijn oor ;)

Hier zé:


Pic Joris V.


En deze zijn ook in het land 8)


Mvg Karl

Rangeerduivel

We zullen moeten opletten voor valse blijheid, als er een desiro van ver aankomt zullen velen denken dat ze op een M7 mogen stappen....helaas, pindakaas! ;D ;D ;D
Zo goed lijken ze er op... :-\

;)

Metpetergaathetbeter

als je al het verschil niet ziet van wagons/treinstellen met 2 verdiepingen en treinstellen met 1 verdieping moet je toch wel problemen hebben met je dieptezicht of toch voor zekerste een afspraak maken met de oogarts?   :-\ ;D ;)

Herwig

#12
Heb recent    -gezeten op de eerste verdieping van een M6-rijtuig-    een 'reis' gemaakt van Antwerpen-Berchem naar Oostende.
Echt comfortabel, en 't was 's avonds dus helemaal niet druk.
Hoe zal men  'onmiddellijk'  aan de buitenzijde van de dubbeldeksrijtuigen het verschil zien tussen de M6 en de nieuwe M7  ? 
Wat is het opvallendste verschil op het eerste gezicht van het  'koetswerk' ? De vorm en plaats van de deuren en/of vensters ,  of zelfs dat niet  ?       ( heb de foto's bekeken ... )
Het gaat hier  niet  over de stuurstand-rijtuigen.  Die lijken  niet  op mekaar, op de kop gezien tenminste...




mardig23

De opschriften voor de klassenaanduiding lijken me het meest opvallende kenmerk voor een leek om het verschil te zien, Herwig.
Mvg Karl

Rangeerduivel

Citaat van: Rangeerduivel op 09 mei 2019, 15:25:02 PM
...als er een desiro van ver aankomt...
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 mei 2019, 15:45:42 PM
als je al het verschil niet ziet van wagons/treinstellen met 2 verdiepingen en treinstellen met 1 verdieping moet je toch wel problemen hebben met je dieptezicht of toch voor zekerste een afspraak maken met de oogarts?   :-\ ;D ;)

Dit heeft niets met dieptezicht te maken (informeer je beter ???)
En bij de oogarts ga ik niet (meer) ik moet de volle pot betalen terwijl het voor mij maar de halve prijs zou moeten zijn!

;)