Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Brossels van Paul Bellon

Gestart door Peter, 08 mei 2019, 15:25:21 PM

Peter

Nee, ik wil niet direkt reklame maken voor Paul (eigenlijk wel natuurlijk) maar de prachtige motorwagens (Brossels enz.) die Paul produceerd en die regelmatig in het magazine bij de nieuwigheden opduiken heb ik hier nog niet op het forum gezien.
Heeft iemand die al gekocht .......en zelfs gebouwd.
Of zijn dat modellen uit een "vergeten" tijdperk die op weinig interesse stoten, want dat zou toch wel heel spijtig zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

PeterVG

Ja Peter ik heb deze setjes gekocht. Maar nog steeds in mekaar te steken. Zoals je wellicht weet ben ik een klein baantje aan het bouwen. Dat wil ik graag eerst afwerken ;D
Maar je hebt gelijk de Brosseltjes krijgen niet de aandacht die ze verdienen.

59erke

Ik ben aan het wachten op de N varianten, helaas nog geen antwoord van Paul ontvangen wanneer deze productierijp zijn.
Zodra ik ze heb zet ik zeker een foto op het forum
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

vyncky

Peter,

Ik ben er met twee bezig. valt reuze mee qua werk. Het meeste werk is het schilderen...

In dat stadium ben ik bezig... Foto's volgen wel is, als mijn spuitwerk klaar is.


Yannick

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

ACFI

Inderdaad mooie dingen, maar blijkbaar niet geschikt voor drierailers.

Toeme

ACFI

modèlisme

Hello,

Ondertussen zijn de schaal N modelletjes ( Brössels 551's en 553's en AR 46's) verkrijgbaar.

In schaal HO zijn ze ook verkrijgbaar voor drierailers, althans de 553's en AR 46's.
inlichtingen bij info@pb-messingmodelbouw.com

Met vriendelijke groeten,
Paul.

 

59erke

Paul, U hebt een mailtje van mij
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

modèlisme

 

beertje


Waterman

Heeft er iemand ervaring met die ombouwset om een M4 stuurrijtuig te maken?

modèlisme

Hello Beertje,

Stuur mij een e-mail op het adres info@pb-messingmodelbouw.com met je vragen, geen pm a.u.b.
Met vriendelijke groeten,
Paul.
 

modèlisme

Stuur mij geen e-mails op het adres pbmessingmodelbouw@skynet.be, want dit adres bestaat niet meer en ik ontvang deze mails niet meer.
Is vervangen door info@pb-messingmodelbouw.com.
Met vriendelijke groeten,
Paul.