De 7e minibaantjeswedstrijd en de 4e dioramawedstrijd

Gestart door doomslu, 04 mei 2019, 20:20:15 PM

svvander

Hehe, ik zit dan bij de caféploegen... altijd fun!  8)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 04 juni 2019, 15:24:12 PM
Da's toch te doen;
Eerst heb je 1e 2e 3e en 4e provinciale

dan ga je naar 1e 2e 3e en 4e nationale,


enz enz... ;D ;D ;D ;D

;)
omgekeerd het begint in 4de prov. en eindigt hopelijk in 1ste nationale  :)

mahtoska1

Citaat van: OlivierV op 04 juni 2019, 13:21:46 PM
JE doet toch mee aan zoiets om gewoon eens iets af te werken voor zover iets af is? En om je kunnen te tonen, er zijn er altijd die het beter maar ook die het slechter kunnen.
En zeg nu zelf zo je werkstukje of je baantje op een expo, dat is toch leuk? :)

Ik ben wel niet zo competitief ingesteld natuurlijk.

Volledig mee eens. Ik heb ooit meegedaan in 2008 en ik vond dat een fantastische ervaring. Sinds dien ben ik in het tentoonstellings circuit terecht gekomen.

Havoc

Citaat van: svvander op 04 juni 2019, 16:47:01 PM
Hehe, ik zit dan bij de caféploegen... altijd fun!  8)
Is er nog iets lager dan FC De Kampieonen?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

DIORAMABOUWER

In andere takken van de modelbouw werken ze blijkbaar ook met categorieën.Surf maar eens naar www.hobbytimebrugge.be  en klik maar eens door naar "wedstrijd" en dan het pdf aanklikken.Daarwerken ze met beginners-gevorderden-masters.
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Havoc

Allé, ik zal me maar laten doen en toch iets posten. Maar jullie zijn gewaarschuwd...niveau "absolute beginners". Ik heb absoluut geen enkel gevoel voor verhoudingen, kleur of smaak en ben verstoken van elk artistiek talent.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

svvander

Citaat van: Havoc op 04 juni 2019, 20:51:22 PM
Allé, ik zal me maar laten doen en toch iets posten. Maar jullie zijn gewaarschuwd...niveau "absolute beginners". Ik heb absoluut geen enkel gevoel voor verhoudingen, kleur of smaak en ben verstoken van elk artistiek talent.
Jeej, dan zijn we al met 2  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Havoc

Ik doe niet mee met de wedstrijd hé, zal gewoon een draadje starten over mijn geklooi. Kwestie dat jullie eens kunnen lachen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

Citaat van: Havoc op 04 juni 2019, 20:51:22 PM
Allé, ik zal me maar laten doen en toch iets posten. Maar jullie zijn gewaarschuwd...niveau "absolute beginners". Ik heb absoluut geen enkel gevoel voor verhoudingen, kleur of smaak en ben verstoken van elk artistiek talent.
[/i]

zelfkennis is de moeder van àlle wijsheid !!! ;) :D

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 04 juni 2019, 20:51:22 PM
Ik heb absoluut geen enkel gevoel voor verhoudingen,

Zullen ze thuis graag horen!
niets is slechter voor een relatie dan een verhouding..................................................met een ander! ;D ;D

;)

Havoc

Citaat van: Rangeerduivel op 05 juni 2019, 11:58:17 AM
Citaat van: Havoc op 04 juni 2019, 20:51:22 PM
Ik heb absoluut geen enkel gevoel voor verhoudingen,

Zullen ze thuis graag horen!
niets is slechter voor een relatie dan een verhouding..................................................met een ander! ;D ;D

;)

Ik dacht te zeggen niet dat soort verhoudingen, maar alles bijeen... na  50 jaar nog altijd niet van straat geraakt.

Nu ja, zou een kot vol  met treinen, boeken, elektronica, fototoestellen, bergen andere rommel die ooit wel eens van pas zullen komen en een lege frigo (en in de diepvries zit enkel film) daar iets mee te maken hebben? :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Alberke

Citaat van: Havoc op 05 juni 2019, 22:11:57 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 05 juni 2019, 11:58:17 AM
Citaat van: Havoc op 04 juni 2019, 20:51:22 PM
Ik heb absoluut geen enkel gevoel voor verhoudingen,

Zullen ze thuis graag horen!
niets is slechter voor een relatie dan een verhouding..................................................met een ander! ;D ;D

;)

Ik dacht te zeggen niet dat soort verhoudingen, maar alles bijeen... na  50 jaar nog altijd niet van straat geraakt.

Nu ja, zou een kot vol  met treinen, boeken, elektronica, fototoestellen, bergen andere rommel die ooit wel eens van pas zullen komen en een lege frigo (en in de diepvries zit enkel film) daar iets mee te maken hebben? :D

bijlange niet!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Dirky

Nog niet ingeschreven maar toch een diorama-testje bezig. A3 voor spoor 1 valt best mee...

20190611 022 by Dirky dyniMo, on Flickr

Ronald


svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be