De 7e minibaantjeswedstrijd en de 4e dioramawedstrijd

Gestart door doomslu, 04 mei 2019, 20:20:15 PM

SuSke

Ja Ronald, op de valreep ingeschreven ...


en dan staat er in ModelSpoor Magazine dat de inschrijvingstermijn verlengd wordt tot 31 december 2019 "om de twijfelaars nog over de streep te trekken".
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Ik ga mij beperken tot het besturen van andermans baantje....brengt "lekker" veel op! ;D ;D

;)

Ronald

Citaat van: SuSke op 01 november 2019, 22:55:00 PM
Ja Ronald, op de valreep ingeschreven ...


en dan staat er in ModelSpoor Magazine dat de inschrijvingstermijn verlengd wordt tot 31 december 2019 "om de twijfelaars nog over de streep te trekken".

Haha! In ieder geval op tijd ;)

doomslu

Sorry hé mannen, ik wist dat natuurlijk, want ik heb het zelf geschreven, maar ik wou nog niets zeggen...
Maar, ik ben wel reuze blij met jullie inschrijvingen. Dat worden stuk voor stuk toppers.

De 10e Grote Modelspoor expo wordt een knaller.  :D

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

renstimpie

Deze keer iets langer over nagedacht.  Ipv iets te impulsief..  Dus de inschrijving is vertrokken.   Tim.

Dries

Hoi,

Hoe weet je dat je bent ingeschreven voor de minibaantjes wedstrijd?

Mvg Dries

doomslu

Citaat van: Dries op 09 januari 2020, 11:20:33 AM
Hoi,

Hoe weet je dat je bent ingeschreven voor de minibaantjes wedstrijd?

Mvg Dries
Ik heb de mensen die ingeschreven zijn een tijd geleden een mailtje gestuurd. Doch, dit was voor de afsluiting van de wedstrijden.
Ik zal één van deze dagen nog eens een mailtje sturen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dries

Hoi Doomslu,

Bedankt voor je antwoord :)
Ik vraag eens aan mijnen maat of hij eens zijn spamfolder wilt bekijken. ( kan zijn dat het daar is in beland? )

Gr Dries


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dries


vanmiegroet

Het staat hier waarschijnlijk wel ergens op het forum, en zal mijn volgende vraag misschien dom zijn: maar wat is er eigenlijk gebeurd met de minibaantjeswedstrijd?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

RoDY

Ik denk dat deze bij de volgende expo 2022 (of 2024) gewoon doorgaat. Ik ben alvast volop aan het bouwen voor moest de expo doorgaan in oktober. 😁 Nu voor een officieel antwoord best even Luc Dooms afwachten.

Ronald

Ik had ergens vernomen dat de 2022 editie niet doorgaat?