Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Scheldekaai

Gestart door hans63, 01 mei 2019, 20:48:47 PM

hans63

Goed, om de uitzondering niet tot de standaard te verheffen, zijn de gezaagde platen
toch maar naar het stort gebracht.

De aanvullingen nu met klei van de Action uitgevoerd.


hans63

Mijn leverancier van hardschuimplaten (Depron) laat het even afweten met een levering.
Kan derhalve even niet verder met de stelconplaten. Dan maar wat met groen bezig geweest.




sdz1976

mooi plaatje

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

modelbaanHO

Dat begint aardig vorm te krijgen, mooi !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

hans63

de verharding op het terrein begint completer te geraken.





59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

hans63

gewoon voor de aardigheid, foto van de andere kant.  :)



Gerolf

Ook een leuke foto  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mahtoska1


DFS

Tof kraantje en droogdok, doet met denken aan degene in Bilbao die ik een paar keer gaan bekijken ben..

hans63

Van de beide diorama bakjes moet de scenery van het middelste gedeelte nog voltooid worden.
Om dat te doen moeten ze wel even samengevoegd worden voor de juiste afstemming en dat lukt
in huis wat minder (de woonkamer is een no-go area   8))

Derhalve het hele spul maar naar de schuur verhuist. Gelijk daar maar het fries en de verlichting in orde gebracht.
Het baantracé  zit nu op 1,3 m hoogte en dat is wel wat lastiger werken, maar niet onoverkomelijk.

De gehele lengte begint nu een behoorlijk stuk te beslaan, en dan moeten de kopbakjes voor het omloopspoor
naar de achterliggende opstelplekken er ook nog aan.

Maar even een paar plaatjes geschoten, ik kan helaas niet recht voor de baan staan (geen plek)









Rangeerduivel

Mooi, maar het valt op dat er geen zuchtje wind is, het water lijkt wel olie... ::)

;)

evan

Omdat het ook nog niet af is waarschijnlijk he Rudy ;)


Knappe sfeer en veel detail!  Ik zie dat je er plezier aan beleeft :)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

hans63

Zo is het Evan, het is bij lange na nog niet af, en ik heb er idd veel lol in.

ff een beginnetje gemaakt met de achterliggende opstelsporen, de eerste wisselstraat met servo's in aanbouw.