Scheldekaai

Gestart door hans63, 01 mei 2019, 20:48:47 PM

hans63

Gisteren in Houten nog een setje zelflossers meegenomen. Gelijk maar even met een lokje op de brug gezet.








hans63

Als voorbereiding op het 2e modulebakje alvast gebouwen aan het produceren.
Ik heb een fabriekscomplex kunnen bemachtigen, voornamelijk gemaakt uit Kibri bouwdelen.

Ga ze stuk voor stuk wat aanpassen, de eerste begint op te schieten.


hans63

Het havenbaantje ligt tijdelijk even stil.
Ben mijn bestaande dioramabaantje "Ligne des Pignes" wat aan het verbeteren met extra sporen in het schaduwstation.
Een beetje elektronica zo nu en dan is goed voor de afwisseling.  :D




hans63

verder met het haventje:

Op het Antwerpse droogdokkeneiland bevinden zich (zoals de naam al zegt) nog de nodige historische droogdokken.
ik wil er eentje integreren in mijn havenbaantje, het is een leuke toevoeging met mooie details.

de basis is gelegd, een kuip opbouwen uit hardschuim.







modelbaanHO

Dat ziet er weeral veelbelovend uit.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

mardig23

Vergeet er geen Volvo V70 naast te zetten en een zwartharige krullenbol ::)

Het ziet er wel weer erg netjes uit hoor!
Mvg Karl

hans63

Het slechte weer van afgelopen weekend gaf me mooi de gelegenheid even verder te bouwen aan de badkuip.



Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Meer dan mooi. Prachtig. ;)
Groet Pierre.


SuSke

Magnifiek werk.

Roept herinneringen op aan een paar andere kunstwerkjes
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

En wie   -of welke club-    had die antieke SAMGA-bakstenen graansilo A  (eeuwwisseling 19de/20ste eeuw) ook alweer in H0 gebouwd ?

Prima te combineren met uw droogdok .

Zie de  1/1-foto   hierboven,  silo's rechts bovenaan .

erwin9

Herwig, deze silo's zijn gebouwd bij msc HET SPOOR in Sint Niklaas.  De bouwer is een lid van onze vereniging die werkzaam is in dat bedrijf. Die zat dus aardig dicht bij de bron  ;D
Ik vind de kleur van het droogdok trouwens zeer geslaagd!
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

steamdriven

Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

hans63

droogdokje voorzien van sluisdeuren en ingepast in de module.









Dreha