Scheldekaai

Gestart door hans63, 01 mei 2019, 20:48:47 PM

SuSke

Ik denk dat ik die binnen afzienbare tijd eens een uitnodiging in zijn brievenbus ga droppen  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

hans63

het boompje heeft wat groen gekregen. Hier is de zomer nog niet voorbij.  :D

verder nog met een koelhuisje van Alsacast bezig. Het begint op te schieten.









hans63

Het koelhuisje is zo wel klaar. Op naar het volgende onderdeel.




hans63

Er is een achtergrond aangebracht bij de rechter module.
Begint het toch ergens op te lijken.  :D









evan

Ah de keuze viel op de Antwerpse rechteroever als achtergrond.  Ik ben benieuwd naar t vervolg.

Succes en veel plezier gewenst
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

hans63

Niet zo veel gedaan, wat klooien op de achtergrond met groen en zo...



Ronald


raf

Mooie achtergrond
en ook nog eens de amerigo vespucci aangemeerd op de schelde
een van de mooiere zeilschepen die er nog rond varen
niet de grootste maar door zijn kleuren wel een mooie
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Chrisrail

#84
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

prachtig schip en voor de meisjes(en sommige jongens;ik niet) met mooie matrozen/studenten (dit herinner ik mij nog van heel lang geleden toen mijn ma en zuster hun ogen uitkeken op die matrozen ; toen in Zeebrugge) 8) ::) :)

Amerigo Vespucci is ook degene waarvan de voornaam uiteindelijk de naam werd van een continent, hij ging er geregeld op  vakantie ;D ;)

Het mag gezegd worden een leuke baan met een mooie achtergrond  ;)

hans63

#86
Voor de liefhebbers van tall ships nog even ingezoomd op de achtergrondfoto en de de Amerigo Vespucci uitgesneden.  ;D



hans63

Er moet nog een overgang komen tussen achtergrond en bodemplaat. De brug maar even open gezet voor een beter beeld.

De aanwezige rietkraag op de achtergrond ga ik uitbreiden met een stukje groen. Het haven gebied is hiermee
gelijk afgescheiden van de rivier. In werkelijkheid staan deze immers ook niet in open verbinding met elkaar.







Pierre

Prachtige baan en een heel mooie achtergrond. Klasse! ;)
Groet Pierre.


raf

dit is de schelde en dan is een kanaal altijd met een sluisdeur van de schelde gescheiden ,dit mede door het getijde verschil dat de schelde kent
zo is er eens jaren geleden de sluisdeur van de yachthaven blijven open staan
je wil niet weten wat daar loos was die dag
en toen het water terug begon te stijgen werd de ellende nog erger van in elkaar geslagen masten

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.