Foto's CFL reeks 3000

Gestart door ronny-vdv, 19 september 2006, 19:05:31 PM

ronny-vdv

Hoi,

Ik ben opzoek naar foto's van de Luxemburgse loks reeks 3000 (de broertjes van de reeks 13) te Merelbeke. Weldegelijk te Merelbeke bij eventueel onderhoud of bij aflevering of en passant.

Zijn er soms personen die mij kunnen helpen ? Je zou mij een groot plezier meer doen. Je kan ze mailen naar vdvronny@skynet.be

Bedankt op voorhand.

Ronny8)8)8):):)
Mvg,

ronny-vdv

trainfreak

Ik denk niet dat ze in Merelbeke worden onderhouden, tenzij die die de NMBS gehuurd (?) heeft.
Passeren enkel als er een goederentrein is met een 13+30.
Spoorse groeten
Dimitri

nmbs

CFL 3000 worden onderhouden in Luxembourg depot. Zie onderaan links van de deur op de foto

nmbs

Tis niet Merelbeke maar de andere kant van Gent
3016 3019 1347 1330 1345 3012 3017 3018 als trein LERE 17019 te Drongen op 07/07/2001

ronny-vdv

Bedankt voor jullie reactie.

Eingenlijk ben ik op zoek naar foto's van volgende nummers :
  • 3004
  • 3009
  • 3018

Ik hoop dat er mij iemand kan helpen.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

13erke

Kijk eens op //www.rail.lu
vele foto's van de 3000[;)]

n/a

voor de grote problemen moeten ze wel naar merelbeke zover ik weet, zeker als het gaat over afstellen van elektronica, Merelbeke is hun afleverpunt geweest en al wat met garantie te maken heeft en zo is daar dus op van toepassingen, de vraag is hoe lang die periode loopt (die kan dus voorbij zijn?)

loco

Ronny

Hier heb ik nog eentje gevonden.
Probleem is dat je in de stelplaats moeilijk binnengeraakt en dat de locomotievenachteraan in afzonderlijke ruimte worden onderhouden. Dit is me enige jaren geleden gelukt mits de nodige ondersteuning. Er is wel veel licht zodat flits niet gebruikt moest worden.

succes met je verzameling

Loco

ronny-vdv

Bedankt loco ![;)][;)]

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]

Mvg,

ronny-vdv