moet je dit zien

Gestart door argilla, 30 april 2019, 08:01:07 AM

argilla

https://www.pinterest.com/pin/477100154267368044/


die moet dringend zijn spoorweg geschiedenis leren mij dunkt , niet ????
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Michiel

#1
Vooral goedkope clickbait terminologie: maakt niet uit wat je zegt, als de mensen maar klikken op je ikoontje. De tendens op sociale media; het ellebogenwerk voor meer aandacht (en centen), steeds met termen in de overtreffende trap en dikwijls met werk van anderen. Mijn antwoord is dan: wegklikken.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PeterVG

Inderdaad Michiel.
Ik moet al niet ver scrollen op die site om een diascan tegen te komen die ikzelf in Mol fotografeerde in de jaren tachtig en wat blijkt plots blijkt die door een Nederlander gefotografeerd te zijn. Graaicultuur

stoomlokje

Peter ,
Er staat niet dat hij die gefotografeerd heeft, maar wel dat hij die foto's op het internet heeft gevonden.

grtjs,
Saskia

OlivierV

Voor wie het niet weet.
Pinterest is een soort "zoekmachine" die gewoon het net op foto's afstruint. En dan aan de hand van herkenningspatronen er bepaalde kenmerken aan toevoegt, zodat wanneer jij op zo'n kenmerk bij hen zoekt allicht kan vinden wat je nodig hebt.
Vind het zelf niet de meest handige site ...

En zo kom je soms tegen waar ook jouw foto's gebruikt worden.
Dat is dan ook de reden dat ik toch altijd een watermerkje op mijn foto's zet ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan