Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 191

Gestart door Metpetergaathetbeter, 26 april 2019, 17:06:06 PM

Johnnytrein

Hier in Mortsel nog niet aangetroffen  :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loebaske


Deze keer val ik ook uit de mand  ;) zal voor maandag zijn...allemaal niet zo erg.

Rangeerduivel

Citaat van: svvander op 03 mei 2019, 15:06:40 PM
Citaat van: stoomlokje op 03 mei 2019, 14:30:25 PM
Er staat nog niets in over wanneer de betalingsopdracht voor de MSM actie HLD 55 wordt verzonden?

Ik mis duidelijk een stukje... over welke actie gaat het?

http://www.modelspoormagazine.be/ons-aanbod/loc-actie/

Te laat...! ;D

;)

SuSke

Saskia, die krijg je in je mailbox. Daarom dat je je bestelling moest bevestigen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

steamdriven

Vanmorgen heeft mijn vrouwke deze voor mij gekocht in de krantenwinkel.  :)
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

svvander

Citaat van: steamdriven op 03 mei 2019, 17:09:28 PM
Vanmorgen heeft mijn vrouwke deze voor mij gekocht in de krantenwinkel.  :)

Goe afgericht!  ;)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

Citaat van: svvander op 03 mei 2019, 17:33:16 PM
Citaat van: steamdriven op 03 mei 2019, 17:09:28 PM
Vanmorgen heeft mijn vrouwke deze voor mij gekocht in de krantenwinkel.  :)
Goe afgericht!  ;)
of heel doordacht nu zegt ze misschien : "Nu laat hij mij ten minste vanavond gerust I" ;D ;)

Jurgen

Citaat van: Jurgen op 02 mei 2019, 16:31:14 PM
Nope, niks ontvangen vandaag.

Vandaag wel ontvangen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

steamdriven

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 mei 2019, 18:42:35 PM
Citaat van: svvander op 03 mei 2019, 17:33:16 PM
Citaat van: steamdriven op 03 mei 2019, 17:09:28 PM
Vanmorgen heeft mijn vrouwke deze voor mij gekocht in de krantenwinkel.  :)
Goe afgericht!  ;)
of heel doordacht nu zegt ze misschien : "Nu laat hij mij ten minste vanavond gerust I" ;D ;)

Euh...
Ze heeft dat vooral gekocht om zelf ook te lezen, denk ik. bijna een even grote trein-zot dan ikke.  8)
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

svvander

Citaat van: steamdriven op 03 mei 2019, 20:16:48 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 mei 2019, 18:42:35 PM
Citaat van: svvander op 03 mei 2019, 17:33:16 PM
Citaat van: steamdriven op 03 mei 2019, 17:09:28 PM
Vanmorgen heeft mijn vrouwke deze voor mij gekocht in de krantenwinkel.  :)
Goe afgericht!  ;)
of heel doordacht nu zegt ze misschien : "Nu laat hij mij ten minste vanavond gerust I" ;D ;)

Euh...
Ze heeft dat vooral gekocht om zelf ook te lezen, denk ik. bijna een even grote trein-zot dan ikke.  8)
Ai maat, da kost u nog meer dan enkele paar schoenen of een sjakosj... maar ge hebt er dan ook misschien meer plezier aan  :-X
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ERVIN

Ferm aan het afwijken hé mannen....

Val-Rikard

Ik heb zopas het aangepaste reglement bekeken voor de minibaantjes wedstrijd 2020.
Ook het reglement van de opnieuw in het leven geroepen diorama wedstrijd heb ik eveneens bekeken.
De aanpassing in het minibaantjes reglement schept alvast duidelijkheid.
Ook voor de diorama wedstrijd is het reglement duidelijk.
Rimkov zou niet voldoen aan de criteria van zowel de minibaantjes wedstrijd als voor de diorama wedstrijd.
Deze duidelijkheid is een positieve zaak en toont aan wat wel en niet past bij deze twee wedstrijden.
Een schemerzone, waar Rimkov schijnbaar inzit, behoort daarmee tot het verleden.

doomslu

Rik, Rimkov blijft dus eeuwig een uniek stuk!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

oebr

eerlijk gezegd is dat dan wel jammer he Rik. Regularititis omdat sommigen modelbouw als een competitie zien.
Met voortaan een extra hindernis onderweg naar weer iets nieuws voor wie zoals jij of die schilderijtjesmannen out of the box durven denken
en van modelspoor iets maken dat niet alleen Kunst mag genoemd worden, maar meestal hoedanook toch een toonbeeld van modelbouw is ook al past het niet in het cliché.


On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

ERVIN

Zo is dat oebr , er zullen er waarschijnlijk veel aan het zeuren geweest zijn omdat ze niet gewonnen hadden , en omdat de organisatie ook voor de volgende editie toch wel wat diorama's en mini baantjes wil om te laten zien , zullen ze het reglement wel snel aangepast hebben , wat Rik gemaakt en laten zien heeft overtreft alles wat meegedaan heeft , niets belet hen ( de zeurders) om ook eens iets " out of the box " te maken. Voor mij was het een verademing om eens iets anders te zien , iets wat ik , en vele anderen , nog nooit gezien hadden.