Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 191

Gestart door Metpetergaathetbeter, 26 april 2019, 17:06:06 PM

doomslu

#45
Als organisator van de expo en mede-organisator van de wedstrijden kan ik alleen maar zeggen dat het out of the box denken zeker toegejuigt wordt.
Voor mij was Rimkov de absolute topper en ik heb er geen seconde aan getwijfeld dat het binnen de geest van het reglement viel.
Maar jullie hebben hier op 't forum achteraf zeker de kritiek gehoord.

We hebben over deze reglementsaanpassing lang overlegd hoor, maar het is een feit dat een reglement zo duidelijk mogelijk moet zijn. Of we daarin geslaagd zijn moet de toekomst uitwijzen.
Trouwens, Veldhoven, (ik vermoed dat oebr dit bedoelt als hij schrijft 'schilderijtjesmannen') zou nog steeds reglementair zijn.

Voor de diorama's wilden we gewoon vermijden dat het hoogtechnologische microbaantjes zouden worden. We moeten de Nouailliers onder onze lezers ook eens in 't zonnetje durven zetten.
Ik zou de twijfelaars onder de forumleden willen aanzetten om een stukje van hun (in aanbouw zijnde) modelspoorweg als diorama te bouwen voor de wedstrijd en nadien in de baan in te bouwen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

velen deelden uw mening niet, maar laat ons vooruitkijken en niet terug het lont aansteken en naar de volgende wedstrijd met zijn deelnemers uitkijken

doomslu

Ik ben eens gaan kijken in het draadje van vorige jaar. Er waren 5 mensen die vonden dat Rimkov geen minibaantje was...  8)  ;)

En ik heb een nieuw draadje aangemaakt voor de nieuwe wedstrijden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

MSM 191 was het laatste exemplaar van mijn abo, daarom mijn abo maar weer verlengd voor 2 jaar.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

svvander

Nu was ik zo benieuwd wat er allemaal in stond, dat ik 'm toch snel gaan halen was vorige week bij onze plaatselijke krantenboer. Hij lag nog maar proper op tafel of onze ket was er al mee weg. "Pa, kan ik ook meedoen aan die wedstrijd?".  :o Lap, daar gaat mijne vrijen tijd.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Boemeltrein

Trix Sggrss '80
In het nummer staat vermeld dat dergelijke model Sggrss 80 nog nooit was uitgebracht maar volgens mij wel, namelijk A.C.M.E.: 40350 tot 40364, ACME Cataloog pagina's 100 en 101  ::)