Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Trainsmania

Gestart door jakke, 23 april 2019, 19:26:43 PM

jakke

Dag ,
over trainsmania tentoonstelling , begin mei .
Zou het rendabel en uitvoerbaar zijn om voor een dag met de trein vanuit Berchem deze tentoonstelling te be zoeken ?
Of is de tentoonstelling te uitgestrekt dat ze niet op 1 dag te bezoeken is en dus de treinrit en de toegangsprijs te veel kosten voor het bezoek .
Alvast dank voor mogelijke info
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

SuSke

De vorige editie was op 1 dag te behappen, maar dan moest je er wel van 's morgens bij zijn, in de rij voor de deur staan wachten en 's avonds net voor de bezem terug buiten zijn. ;)

De tentoonstellingshal ligt vlakbij het station van Rijsel, dus daar verlies je weinig tijd.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PeterVG

Met de trein heel goed te doen hoor. Vorige keer ben ik vanuit Diest met de trein gereden. Ticket voor de expo had ik online gekocht. Dus voor mij geen wachtrij aan de expo wat een flinke tijdswinst was.

doomslu

Deze keer is de oppervlakte van de hal ongeveer gehalveerd ten opzichte van de vorige editie.
Dit betekent niet dat er maar half zo veel te zien is. Het was allemaal nogal ruim bemeten toen.
Ik schat dat een volle dag wel nodig zal zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Ik ben benieuwd. De vorige editie was super interessant. Zowel wat fabrikanten als banen betrof.
Een echte aanrader!


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

jakke

Allen dank voor de info .
Echter 't zal voor mij niet voor dit jaar zijn .
Blijkbaar zijn er spoorwerken dat weekend en dat lijkt de oorzaak dat het vanuit Berchem enkele reis dikke drie uur genieten van de trein zou zijn .
En dat is mij wat teveel van het goede.
Spijtig.
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Koen

Dag Jan,

Misschien is autodelen een optie?
Bij mij is het afhankelijk van het weer of ik enkel de zaterdag ga of niet.
Als het weer te doen is, ga ik voor een 5-tal dagen de streek onveilig maken  ;D.
Is het weer te slecht ga ik enkel zaterdag en kan ik mensen meenemen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Kautenbach

We zijn superbenieuwd,  verwacht qua sfeer toch iets anders dan bijvoorbeeld Intermodellbau,  maar die taal he....

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Rangeerduivel

Citaat van: Kautenbach op 24 april 2019, 20:41:36 PM
...maar die taal he....
Citeer

Film werd vorige week nog gedraaid op de Vlaamse TV, had maar gekeken hé Wim! ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=xiicMGngnoo

;)

Koen

Fantastische film  :)


Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

jakke

Citaat van: Koen op 24 april 2019, 16:53:55 PM
Dag Jan,

Misschien is autodelen een optie?
Bij mij is het afhankelijk van het weer of ik enkel de zaterdag ga of niet.
Als het weer te doen is, ga ik voor een 5-tal dagen de streek onveilig maken  ;D.
Is het weer te slecht ga ik enkel zaterdag en kan ik mensen meenemen.

Groetjes,
Koen

Genereus voorstel .
Reactie via P.M.
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Koen

Vandaag eindelijk de 3D-print van mijn ouders afgewerkt. Met dank aan Loco is er tijdens Trainsmania een prachtige 3D-scan gegenereerd. Ze zijn vereeuwigd  ;).

Groetjes,
Koen

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Ik ben benieuwd naar hun reactie  :D.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren