Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Tentoonstelling MSC HET SPOOR

Gestart door renstimpie, 22 april 2019, 18:24:54 PM

renstimpie

Citaat van: modelbaanHO op 16 augustus 2019, 08:31:17 AM
Mooie ruimte !

Da's ook de eerste keer dat ik de mannen van 't Spoor zo ernstig bezig zie  ;D ;D
Iedereen straf gekregen ?  ;D

Het was ne strenge lesgever (philippe007) ;)

Tim

Metpetergaathetbeter

Citaat van: renstimpie op 16 augustus 2019, 10:18:16 AM
ne strenge lesgever (philippe007) ;)
en dat is nog het minste dat je deze meneer zeggen kan  ;D ;) Alvast veel knutselplezier toegewenst  ;)

renstimpie

Iedereen zet zijn beste beentje voor om van onze tentoonstelling een succes te maken...

Laatste details voor op de banen


Verlichting boven onze spoor 1 baan.


De laatste loodsjes aan ons nieuw lokaal=



Metpetergaathetbeter

#18
blijkbaar is niet iedereen er even gerust in, ik zie op de 2de foto een heel diepgelovig mens een schietgebedje doen !  ;D ;)


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mardig23

#metoo en daarna naar #ATA 8)

Dagje spieken, ik kijk er naar uit ;)
Mvg Karl

SuSke

Als het lukt zal het bezoekje voor zondagnamiddag zijn.
In de voormiddag zijn er andere zaken tussen gekomen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

langsgeweest en zoals gewoonlijk fijne mensen ontmoet.Ook het medeleven om het verlies was prachtig.Ook koopjes kunnen doen van CFL eurocargo en verrast dat het dan nog de AC versies waren.Tot volgende opendeurdag mannen en doe zo voort.

eddy

Ook langs geweest met enkele leden van onze club. Mooie banen en wat bij gebabbeld met leden en mede -spoorders. Ook het aanbod in de bar van vele bieren viel wel te smaken. Tot de volgende editie.

groeten Eddy

perk

we zijn daarstraks eens gaan kijken, zeer goede ontvangst en veel uitleg gekregen.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

#27
ook ik had mij voorgenomen te gaan deze middag, deze morgen rap eens naar Voluwe geweest met het idee deze middag af te zakken naar St-Niklaas
Maar toen ik thuiskwam stond mijn zoon nog eens thuis na 3weken en de vrouw had BBQ voorzien, ik ben ook zijn begeleider voor autorijden en kreeg te horen :"Ge schikt toch niet naar de treinen......En wat doe je dan als (spreekwoordelijke) goede huisvader .......  ::) :-\ :-X ;)

Koen

Ik ben gelukkig zaterdag kunnen langs gaan. Leuke gesprekken.
Helaas was het bezoek te kort naar mijn zin. Maar goed, ik ben al blij dat ik ben kunnen gaan.
In ieder geval tof georganiseerd!
Bedankt.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

renstimpie

Aan alle bezoekers, vrienden en (modelspoor)familie,

Namens MSC HET SPOOR bedanken wij jullie voor jullie bezoek,  wij hebben er van genoten!  Een druk en gezellig weekend.  Een fotoverslag volgt!

Tim.