Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Abonnement 2005

Gestart door svvander, 03 januari 2005, 17:53:34 PM

svvander

Hallo,

Misschien een domme vraag (ze hebben me altijd gezegd dat domme vragen niet bestonden, alleen domme antwoorden): als ik morgen nog een overschrijving doe voor een abonnement, zou ik dan het nieuwe nummer nog krijgen of wordt het nummer daarna pas als geldende???

Wie kan me dit vertellen???



Sven Vandersmissen
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

bartie

Ik moest mijn verlenging betalen voor 4 januari om op tijd te zijn voor hetvolgende nummer, maar ik denk dat je daarvoor het best eens telefoneert naar MSM.

Bart.

guy holbrecht

Om dat te weten moet je eens informeren op nummer 09/369 31 73. Chistel op het secretaiaat kan je dit vast vertellen.

karthuizer

Wanneer je geld overschrijft om een abo te nemen, moet je bij mededeling dan ook je adres zetten of niet?

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..

Dieter

Nu we toch over abonnementen bezig zijn, de volgende vraag.

Het abonnement begint te lopen vanaf wanneer je betaald hebt. In mijn geval juli 2004, toen was de 2maandelijkse uitgave nog van toepassing. Nu met de maandelijkse uitgave van MSM veronderstel ik dat het abo iets duurder gaat worden. Worden wij hier nog van op de hoogte gebracht om bij te betalen of stopt ons abonnement gewoon als wij 6 exemplaren hebben ontvangen (de vroegere 2maandelijkse uitgave). En laat men ons iets weten wanneer ons abo afloopt?

Mvg Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

bartie

Dieter,

Wanneer je abbo verlopen is en het laatste nummer hebt gekregen zal je een brief krijgen met de mededeling dat het de laatste was en de mogelijkheden om je abbo te vernieuwen. Je moet dus zelf niets doen.

Groetjes Bart.

Johnnytrein

Bartie, Volgens mij moet je zelf WEL iets doen nl betalen anders houd het abo op. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bartie

Johnny,

Met home banking is dat een kleine moeite,h?! En als ge nu eens (ik weet niet of dat kan) een domicili?ringsopdracht geeft moet je echt niets meer doen. [:D]

karthuizer

citaat:
Geplaatst door karthuizer

Wanneer je geld overschrijft om een abo te nemen, moet je bij mededeling dan ook je adres zetten of niet?

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..



Niemand een antwoord op mijn vraag [:(]
[;)]

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..

Johnnytrein

@Karthuizer, Als je wakker bent ...[:I] op een betalingsformulier staan toch je naam en adres voorgedrukt. Echter als je een betaling zou doen via iemand anders kun je best jouw naam en adres vermelden.
@Bartie, Als je wakker was [:I]toen je de uitnodiging tot betalig kreeg dan had je gezien dat er een domiciliering formulier bij zat. [:)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

karthuizer

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

@Karthuizer, Als je wakker bent ...[:I] op een betalingsformulier staan toch je naam en adres voorgedrukt. Echter als je een betaling zou doen via iemand anders kun je best jouw naam en adres vermelden.




Ik werk via netbanking, en daar staat mijn adres niet aangegeven als ik overschrijvingen doe, vandaar mijn vraag. Maar dat zal dan ook wel niet nodig zijn volgens mij ? [;)]

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..

jlvjlv

Karthuizer,
Als je via netbanking werkt, zie je je naam en adres niet. Maar de naam en het adres van de rekening die je gebruikt worden wel automatisch mee verzonden. Anders zou betalen nogal wat chaos opleveren...

Johan

karthuizer

citaat:
Geplaatst door jlvjlv

Karthuizer,
Als je via netbanking werkt, zie je je naam en adres niet. Maar de naam en het adres van de rekening die je gebruikt worden wel automatisch mee verzonden. Anders zou betalen nogal wat chaos opleveren...

Johan




okido, dacht ik wel, maar ik wou het toch ff verifi?ren [;)]

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..