Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

zwart gat

Gestart door Metpetergaathetbeter, 10 april 2019, 17:43:40 PM

Metpetergaathetbeter

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/wetenschap/historisch-dit-is-de-eerste-foto-van-een-zwart-gat~acc7305d/#comments

een kennis van mij is met een Afrikaanse vrouw getrouwd en die ziet alle dagen een zwart gat maar die maakt daar niet zo'n geen spel van !   8) ;D ;)

ACFI


loebaske


lullig en heeft niets met onze hobby te maken....

Chrisrail

#3
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Havoc

Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan net hetzelfde gedacht heb toen ik de titel op een site las. En hier had ik een link naat goatse verwacht. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Geert

#5
Ik heb eerlijk gezegt, geen probleem met peter zijn bijdrage.(topic)

Vandaag nog gelezen in de krant dat 'taboe' een programma van vorig jaar op TV, een belangrijke prijs gewonen heeft in NY.

Het is maar humor hé...


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Dirky

Een paar weken terug zat ik met een leeftijdsgenoot en drinkmakker van toen te babbelen over de moppen die wij tapten 40-50 jaar geleden.
Neger-moppen, turken-moppen, marokkanen-moppen, hollander-moppen, belgen-moppen, domme-blondjes-moppen... allemaal van die dingen die niet meer mogen, en toch ben ik geen racist vandaag de dag...

Voor mij dus meer dan normaal dat als je een titel van een bericht van een zwart gat leest... :)

We kunnen hier misschien een apart draadje starten voor lullige moppen van toen, uitsluitend voor lullige mensen van toen  :(

Metpetergaathetbeter

ze was niet eens rasistisch bedoeld en ja een vriend van mij is dus met een Afrikaanse vrouw getrouwd.Eigenlijk heb ik dat zwart gat geleend van een mop  van een man die vroegtijdig op pensioen gesteld wordt en de niet te vermijden vraag : " Gaat U met thuis te zitten niet in een (figuurlijk) zwart gat vallen ?" en op de een of de andere manier komt daar ook een Afrikaanse vrouw bij te pas  ::)

bollen neus

Citaat van: Dirky op 10 april 2019, 21:36:37 PM
Een paar weken terug zat ik met een leeftijdsgenoot en drinkmakker van toen te babbelen over de moppen die wij tapten 40-50 jaar geleden.
Neger-moppen, turken-moppen, marokkanen-moppen, hollander-moppen, belgen-moppen, domme-blondjes-moppen... allemaal van die dingen die niet meer mogen, en toch ben ik geen racist vandaag de dag...

Voor mij dus meer dan normaal dat als je een titel van een bericht van een zwart gat leest... :)

We kunnen hier misschien een apart draadje starten voor lullige moppen van toen, uitsluitend voor lullige mensen van toen  :(

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 april 2019, 21:51:08 PM
ze was niet eens rasistisch bedoeld en ja een vriend van mij is dus met een Afrikaanse vrouw getrouwd.Eigenlijk heb ik dat zwart gat geleend van een mop  van een man die vroegtijdig op pensioen gesteld wordt en de niet te vermijden vraag : " Gaat U met thuis te zitten niet in een (figuurlijk) zwart gat vallen ?" en op de een of de andere manier komt daar ook een Afrikaanse vrouw bij te pas  ::)

En daar zitten hier veel op het forum, dus dat gaat "smullige lul" worden dan. Trouwens zullen enkel mannen zijn die al wat ouderdom hebben en de eerste verschijnselen vertonen van dementie (maar dat weten ze zelf dan nog niet, niet verder vertellen hé mannen)
Alé veel sterkte met de mopkes hé.
Den Eric.

Havoc

Voordeel aan dementie is dat je steeds opnieuw met dezelfde moppen kan lachen ;)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Stieven76

Mijn zwartgat bevindt zich in mijn portefuille. Alle centen die ik erin steek verdwijnen in het niets.. ;D

BR-59

Daarbij is mijn portefeuille gemaakt van uienleer. Elke keer als ik erin kijk moet ik huilen.

DelticPower

Ik zie liever het zwarte gat van een leuke zwarte dame dan een zwart gat ergens in het heelal.
En over humor valt veel te zeggen, maar een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Dus Peter en anderen ga zo door om bij het lezen van dit forum een glimlach te ontlokken.

Groeten Jan, die graag een goeie mop hoort en verder vertelt.

PietB

Citaat van: BR-59 op 11 april 2019, 12:47:08 PM
Daarbij is mijn portefeuille gemaakt van uienleer. Elke keer als ik erin kijk moet ik huilen.
Citaat van: Stieven76 op 11 april 2019, 12:09:43 PM
Mijn zwartgat bevindt zich in mijn portefuille. Alle centen die ik erin steek verdwijnen in het niets.. ;D
Dat heeft een andere oorzaak mannen.

Je moet er niet iedereen aan laten komen.

dani

Humor....   discussiepunt met steeds verschuivende grenzen....
Ik vond ze grapig...  tout court
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.