Herstelkost ?

Gestart door jakke, 09 april 2019, 10:11:28 AM

jakke

Vanmorgen hoorde ik op de radio dat tussen Dendermonde en Lokeren door een vrachtagen de bovenleiding beschadigd is .Wie betaald de herstelling van de bovenleiding en het niet rijden van de treinen ?Hopelijk s de factuur hoog genoeg om als afschrikking te dienen.
Alvast dank voor de info.
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

raf

ik denk jij en ik en de rest van werkend belgikistan

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bellejt


evan

Om te beginnen:
ongeveer 80 Euro per minuut vertraging per trein en de kosten van de dienst bovenleidingen en permanentie.  Hopelijk ben je dan goed verzekerd...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Havoc

Moest ik 8 cent krijgen per uur dat de trein waar ik inzit te laat is, ik moest niet meer gaan werken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Havoc op 09 april 2019, 12:16:57 PM
Moest ik 8 cent krijgen per uur dat de trein waar ik inzit te laat is, ik moest niet meer gaan werken.
mocht ik van U zijn ik zou het toch nog maar ne keer herrekenen want mogelijks had je problemen met de komma's

Havoc

 Het is een mirakel als ik een trein heb die op tijd is. Gewoon schandalig dat ze 80 euro per minuut rekenen als ze geen enkele trein op tijd kunnen laten rijden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

rgp

Havoc,

Ik hou mijn vertragingen bij (Asse-Brussel Zuid) en de vertragingen zijn ferm overroepen.

Maandagochtend het illustere idee gehad om met de auto naar Vorst te gaan: amper 20km, meer dan 1 uur wegens werken op N9 en een ongeval op de buitenring.  Maar iedereen vindt dat normaal.

Roland

jodo

Jakke start deze met de vraag wie de herstelkosten gaat betalen bij een beschadiging van de spoorweginfrastructuur.
Ik denk de verzekering van degene die het veroorzaakt.

En plots komen daar dan uitspraken bij over vertragingen bij het spoor.
Naast de kwestie. 

Havoc

Citaat van: rgp op 10 april 2019, 13:00:00 PM
Havoc,

Ik hou mijn vertragingen bij (Asse-Brussel Zuid) en de vertragingen zijn ferm overroepen.

Maandagochtend het illustere idee gehad om met de auto naar Vorst te gaan: amper 20km, meer dan 1 uur wegens werken op N9 en een ongeval op de buitenring.  Maar iedereen vindt dat normaal.

Roland

Roland, we hebben elkaar al gezien op die verbinding. Ik neem ze vaak en ken ze ook dus. Niet ... aub. En over Brussel-Noord tot Mechelen zullen we gewoon zwijgen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.