Lima AM75 reeks 800 superen "Van begin tot eind"

Gestart door RoDY, 23 maart 2019, 22:36:55 PM

B_Modelbouw

Welke beschrifting van de Bordeaux versie zoek je ?
Oude of Nieuwe...

Van de oude moet ik nog foto's hebben.
Oude... klasse aanduiding in wit rechthoek met Bordeaux cijfer en ev. Rokers / Niet Rokers
Nieuwe... gewoon een wit cijfer op Bordeaux achtergrond
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


doomslu

Gezien het aantal liefhebbers hier die 'iets' aan het doen zijn met deze stellen denk ik dat alle versies van beschrifting interessant is en welgekomen zou zijn.
En het gaat niet enkel om de klas aanduiding, maar alle opschriften. Ik denk dat Lima er in de tijd trouwens met z'n klak naar gesmeten heeft.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alan On Track

Als iemand goede foto's heeft in hoog genoege resolutie moet die beschrifting wel te digitaliseren zijn met photoshop, om er dan een vectorbestand van te maken. Dan is het enkel een kwestie van in de juiste grootte af te drukken.
Modelbouw is een kunst

Alberke

Citaat van: Alan On Track op 23 mei 2021, 18:15:13 PM
Als iemand goede foto's heeft in hoog genoege resolutie moet die beschrifting wel te digitaliseren zijn met photoshop, om er dan een vectorbestand van te maken. Dan is het enkel een kwestie van in de juiste grootte af te drukken.
Wit?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Thommy

Er zijn firma's die witte decals maken hé.

Maar idd voor zowel de grijze muis als de oude bordeaux versie zeker interesse in decals (voor de grijze meer als 1)
Greetz

Thommy

Alberke

De mijne gaat toch de bordeaux versie worden denk ik.
treininCS by Hugo Albert, on Flickr
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Danny HST (NMBS)

Ja ik hoop ook al eens wat foto's te vinden voor de decals.
Maar het is verdomd moeilijk.
Ik heb al wat decals gemaakt en probeer nu ze zelf een beetje te maken. op basis van die foto
ik hoop daar iets mee te kunnen maken... :-\



eve

Kan er mij iemand de asafstanden (zeer nauwkeurig gemeten) bezorgen van de koplampen van de originele Lima AM75 reeks 800 ?

erik . verleysen @ gmail . com (spaties verwijderen)

Met dank,
Erik

eve

Afgesloten !!!

Met dank aan diegenen die de moeite hebben gedaan om mij de afmetingen te bezorgen.
Ik zal ze belonen met een gratis setje...

Mvg, Erik.

XYvesX

Ik kom net voorbij dit topic. Zeer mooi gedaan allemaal! Ik wou toch even laten weten dat de decals voor een bordeaux LIMA AM75 te koop staan op eBay. Keep up the good work!

XYvesX

Ik wil er wel een foto van posten, maar het lukt mij niet  >:(


Rangeerduivel

Citaat van: XYvesX op 19 september 2021, 08:35:16 AM
Ik wil er wel een foto van posten, maar het lukt mij niet  >:(



Kan je hem naar mij sturen?
Dan post ik hem wel voor je...
rudy van wayenberge @ gmail.com (spaties verwijderen)

;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp

Luc,

Ge jagt u op, niet doen man. Denk aan je hart en je pensioen 😁🤭

Roland

SuSke

link naar ebay-plek waar de decals en interieur gekocht kan worden met verschillende mogelijkheden en combinaties.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.