Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

dag allemaal

Gestart door deauke1960, 23 maart 2019, 16:23:20 PM

deauke1960

Mijn naam is Marc, ben van het bouwjaar 1960 en woon in het pajottenland. Een modelspoorbaan heeft altijd al in mijn hoofd rondgespookt, maar gebrek aan plaats, tijd en geld hebben er voor gezorgd dat het er nog nooit van gekomen is. Ondertussen heb ik sinds een 10-tal jaar al de nodige plaats, en aangezien ik nu tot aan mijn pensioen halftijds werk, is er meer dan tijd genoeg om er mij met bezig te houden. Blijft alleen het probleem van het geld nog over  :D . Heb lang getwijfeld tussen HO en N, maar aangezien men voor een baantje dat op iets lijkt in HO toch echt wat ruimte nodig heeft, ga ik uiteindelijk toch voor N-spoor. Kan men een behoorlijke baan op een redelijke oppervlakte neerzetten. Zit nog wel met héél wat vragen, maar daar zijn in dit forum andere rubrieken voor.

Dirkh

welkom op het forum.
inspiratie voor schaal N kan je hier eventueel komen opdoen.

De MSM-N-modulebaan is te bekijken op 27 en 28 april, 1 mei en 4 en 5 mei tijdens de week van de amateurkunsten in het kasteel van Schoten (park Schoten) telkens van 11h00 tot 17h00, behalve zaterdag 27 april van 11h00 tot 23h00.

59erke

of vraag het gerust aan de N'ers hier op het forum ;)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Waterman

Hey Marc, ik woon in Geraardsbergen. Dat is nog in de Vlaamse Ardennen, maar ik heb het geluk dat ik er regelmatig eens door het prachtige Pajottenland mag cruisen.

Maar van N-schaal heb ik helaas helemaal geen kaas gegeten  ;D

Geert

Welkom op ons forum. Ik ben ook geen N rijder, maar er zitten hier enkel N-kraken op het forum.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Pierre

Geert ... welkom op het forum. ;)
Groet Pierre.


Gerolf

Welkom op ons forum, Marc  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Geert

Citaat van: Pierre op 23 maart 2019, 20:52:39 PM
Geert ... welkom op het forum. ;)

Bedankt Pierre dat je me blijft verwelkomen op dit forum. Toffe mens ben jij 8)

Maar ik weet dat je Marc bedoeld.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Pierre

Citaat van: Geert op 24 maart 2019, 10:28:57 AM
Citaat van: Pierre op 23 maart 2019, 20:52:39 PM
Geert ... welkom op het forum. ;)

Bedankt Pierre dat je me blijft verwelkomen op dit forum. Toffe mens ben jij 8)

Maar ik weet dat je Marc bedoeld.

Geert

Euheu .... dat bedoel ik Marc ... sorry.  :-[
Groet Pierre.


Metpetergaathetbeter

Marc, welkom hier !  ;)

Dreha