IGRA 2019 PDF

Gestart door eve, 23 maart 2019, 06:59:41 AM


ERVIN

Ik heb er één containerwagon van , als de rest die ze hier laten zien van dezelfde hoogstaande kwaliteit is , dat dan de andere merken maar oppassen , want Igra is Top.  ;)

Davy

Volledig mee eens. Zowel de 80ft sggnss containerwagens als de containers zelf zijn heel fijn afgewerkt.
Die ketelwagens zien er zeer goed uit op het eerste zicht.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 23 maart 2019, 07:23:14 AM
Ik heb er één containerwagon van , als de rest die ze hier laten zien van dezelfde hoogstaande kwaliteit is , dat dan de andere merken maar oppassen , want Igra is Top.  ;)
en in welke prijsklasse situeert zo'n kunstwerk?

efl045


Jef

Ik heb er eveneens 1 containerwagon van en wat een schitterend model zeg! (Zelfs de verpakking mooi.)
Ik ga me er in de toekomst nog meer van aanschaffen.
Tuut zei de trein en de statie vertok.

loebaske


Mooi materiaal, maar wat is de prijs in € en waar koop je dit IGRA product??

doomslu

Rechtsboven kan je voor euros kiezen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

Het Spoor in Haasrode verkoop deze wagons, ik denk dat Rocky Rail de invoerder is, op de MSM beurs in Leuven kon je die wagons bij Paul ook aankopen.

ceuleer

Citaat van: Davy op 23 maart 2019, 09:21:26 AM
Die ketelwagens zien er zeer goed uit op het eerste zicht.

Ze zijn mooi maar niet goedkoop vind ik.
Voor de prijs van 1 ketelwagon heb je bij VBV al bijna een set van 2 ketelwagons.

loebaske


Met je eens Gunther...

ERVIN

Ja dat klopt , de ketelwagons zijn iets duurder dan de concurrentie , maar die containerwagons ( die nog door geen andere fabrikant voorlopig zijn uitgebracht) zijn qua prijs wel aanvaardbaar vind ik.  ;)

En je ziet ze meer en meer op onze sporen verschijnen , dus hier in Mol-Cargo gaan er nog komen , ik ben nu toch met uitbreidingen bezig , dus weer wat extra plaats. ;)

Geert

Ik denk dat Erik (eve) een percentje heeft bij al de modelspoor fabrikanten. Al die linken die hij hier plaats brengen op  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

oebr

wees blij dat hij ze plaatst, dikke merci aan Eve !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

ACFI

Citaat van: oebr op 23 maart 2019, 15:06:20 PM
wees blij dat hij ze plaatst, dikke merci aan Eve !

Inderdaad. Dikke merci.

Gelukkig blijf ik bij TP III NMBS en dus blijft de verleiding beperkt / het gat in de portemonnee klein.

8) 8) 8)

ACFI