Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Koploper Paul Haagsma

Gestart door DelticPower, 18 maart 2019, 10:51:39 AM

DelticPower

Lezers, vanmorgen bereikte mij het droeve nieuws dat Paul Haagsma, de vader van het programma "Koploper" is overleden.

Hoe het verder gaat met het programma koploper is nog onbekend, de laatst uitgekomen versie is : 9.4 build 9 Nu nog te downloaden via de website.

https://www.pahasoft.nl/


groeten Jan

stoomlokje

Innige deelneming en sterkte toegewenst aan de familie van Paul
Saskia

loebaske


Starkte aan de familie van Paul

Michiel

Ik ben met stomheid geslagen. Ik kende Paul niet persoonlijk, maar ik had een vrij jong en dynamisch beeld van de man, en respect voor het belangeloos en vrij aanbieden van z'n geesteskind. Mijn oprechte deelneming gaat naar z'n famillie en vrienden.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stieven76

Sterkte aan de familie.
Ik heb op een modelspoor Facebook groep een foto zien voorbij komen. Lijkt me nog een relatief jonge mens te zijn?

ACFI

Innige deelneming en sterkte aan de achterblijvers.

ACFI.

Johnnytrein

#6
Ook van mij mijn innige deelneming en sterkte voor de achterblijvenden.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

Een zwaar verlies voor de nabestaanden én voor de modelspoorwereld. Oprecht gecondoleerd.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Modelspoorhobby

Geachte familie Haagsma,
Gecondoleerd met dit grote verlies.
Zowel modelspoorders en organisten zullen hem missen. :'( :'( :'(

Koen

Ook mijn oprechte deelnemening en veel sterkte aan de familie en vrienden.

Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

dani

Een groot verlies , niet alleen voor zijn eigen familie en vriendenkring maar voor de vele gebruikers van zijn geesteskindje....

Onze deelneming !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Innige deelneming.Een groot verlies , niet alleen voor zijn eigen familie en vriendenkring maar voor de vele gebruikers van zijn geesteskindje die er vrij over konden beschikken


gardevil

Ook hier innige deelneming.
Ben al jaren zeer tevreden gebruiker van Koploper, dat Paul belangeloos ter beschikking stelde. Oneindige dank hiervoor.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?