Mini module (iest om bezig te zijn)

Gestart door Stieven76, 17 maart 2019, 18:12:26 PM

Stieven76

Hi all,

Tijdens de winter periode werd er niet gesprongen en een mens moet zich toch met iets nuttig bezighouden. Dus in afwachting dat het luchtruim terg open ging maar begonnen met een mini module.
Hieronder enkele foto's :D









Ik heb nog wel meer foto's, maar dit zijn de meest recente na het wat verder knutselen vandaag.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Jef

Tuut zei de trein en de statie vertok.

Geert

Het groenwerk ziet er goed uit zeg, zo ver sta ik nog niet.

Bedankt om dit te delen.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Dirkh

CiteerDus in afwachting dat het luchtruim terg open ging maar begonnen met een mini module. 

Als dat begonnen is? Lijkt mij eerder bijna klaar.
Knappe module.

Pierre

Groet Pierre.


Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Robrecht

H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Stieven76

Merci mannen.
De boompjes zijn niet super maar ze pasten net op de beperkte plaats die er nog beschikbaar was en ik vond het wel leuk om zo een een afscheiding te maken. Er moeten nog wel wat struiken tussen komen want momenteel vind ik het net iets te kaal.
Op de voorzijde moet ook nog vanalles gebeuren. Ik denk op het zijspoor een versleten achtergelaten wagon te plaatsen die beklad is met grafitti en overwoekerd door onkruid en rommel.
Op de straat moet nog verlichting komen (onder de brug is deze al voorzien), borden, slagbomen en voor de open plaats net naast het straat zoek ik nog een idee.

De rails zijn voorzien van stroomvoorziening maar eerder enkel om de verlichting van de loc of rijtuigen te kunnen laten branden, niet om effectief op te rijden.
Ik ben dit stukje (+- 20x40cm) begonnen door een gebrek aan tijd en plaats om iets groters te doen en omdat het toch weer kriebelde.

Ik zoek wel nog een paar grafitti decals, moest iemand er enkele op overschot liggen hebben wil ik ze best overnemen.


OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76

Gisteren zelf wat struiken gemaakt van sisaltouw. Ben er best blij mee  :D






loebaske


Robrecht

En redelijk low cost :) Ga ik ooit ook eens proberen op die manier..
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...