Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Overlijden van een groot hobbyist

Gestart door n/a, 17 september 2006, 19:44:46 PM

n/a

Voor de mensen die Walter kenden , ik heb zonet dit bericht gekregn.

"Wij vernemen zopas het ongelofelijke en trieste nieuws dat onze goede vriend
en bestuurslid Walter Laumen de voorbije nacht plots overleden is.
Walter werd vorige week met hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen en zou
volgende woensdag ontslagen worden.
Blijkbaar zijn complicaties hem fataal geworden."


Niet alleen een gepassioneerd en groot hobbyist , maar ook nen toffe vent , is helaas weer veel te vroeg van ons heengegaan.

Spoorse maar stille groeten
Locorail

ERVIN

Ik heb deze man niet gekend,maar wil toch even mijn innige deelneming betuigen.

pahasoft

Hallo,

Goh dat is schrikken. In het verleden heb ik met hem veel email verkeer gehad om hem te helpen met zijn treinbaan en Koploper. Het waren altijd leuke/gezellige emails en ik vond het fijn hem te kunnen helpen.

Ook op deze manier wil ik mijn deelneming betuigen en de nabestaanden sterkte toewensen voor de komende periode.

INFO

Mijn oprechte deelneming, en de nabestaanden van Walter heel erg veel sterkte in deze moeilijke periode.

Persoonlijk heb ik Walter gekend als gebruiker van het programma PT, waarvan hij 1 van de gebruikers van het eerste uur van was. In een gemoedelijke sfeer een aantal problemen besproken en opgelost.

Hoogachtend,
W. Ros (RoSoft).
Alleen de waarheid ligt in het midden.

renstimpie

Onze oprechte deelneming, en wij wensen familie en vrienden van Walter  veel sterkte.  Dit vanwege Jozef Van Looy (Lid MTD en KYMCA) en Tim Somers
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

janjozef

Ik heb walter gekent als ex-voorzitter van Kymca, bestuurslid van MTD en verantwoordelijk voor de digitaalbaan bij MTD. Het was een man die grote kennis had van digitaal en daaroor al zeker een groot verlies voor ons. En dit zeker vlak voor onze tentoonstelling. Onze innige deelneming aan zijn echtgenote, iets wat we zeker persoonlijk zullen doen bij de eerste gelegenheid.
Walter we vergeten u niet

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

Iedereen waar je om geeft sterft gewoon te jong.
Mijn oprechte deelneming aan zijn familie.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Koen

Ik heb Walter niet gekend maar bij deze wens ik mijn oprechte deelneming te betuigen en sterkte te wensen aan de familie en vrienden.

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Ik heb jammer genoeg niet de eer gehad Walter goed te leren kennen. Zijn plotse, te vroeg heengaan is ongetwijfeld een schok voor de familie en kennisen.
Mijn medeleven aan al zijn verwanten.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw