Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

3de Grote Modelspoorexpo

Gestart door n/a, 16 september 2006, 23:26:39 PM

knibbelknabbel

Ik heb cong? ingevuld voor de beide dagen van de expo [:D] Ik sta waarschijnlijk bij de baan van Erik...

Kedeng Kedeng

Misschien een ideetje voor de expo,

Zou het niet mogelijk zijn om een testbaan te voorzien om de locs te testen?
Ik heb al een paar keer aan de hand gehad dat een splinternieuwe loc het niet doet [xx(].

modelbaanHO

Er staan 17 werkende modelbanen. Ik denk dat het mogelijk moet zijn om je nieuwe aanwinst een rondje te laten rijden om ??n van die banen wanneer je dat vraagt.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Er staan 17 werkende modelbanen. Ik denk dat het mogelijk moet zijn om je nieuwe aanwinst een rondje te laten rijden om ??n van die banen wanneer je dat vraagt.

Dat kan ik ook doen ja,
Maar het zou toch wel makkelijk zijn zo een testbaan.

Arbeco

Ook ik zal erbij zijn jongens, bij onze nieuwe baan "Messieux-Walemons". Ons clubje bestaat uit slechts 4 personen, en ik ben de langste van het spul. Iedereen welkom om een praatje te maken hoor... En o ja, loks testen mag bij ons ook wel hoor...[:)]

Tot Mechelen, heren!

Lennart (m.s.c. "De Baanbrekers")
Old diesels never die...

Gerolf

Een jaartje geleden, in Genk, had ik mezelf ook een badge gemaakt met "Modelspoorforum - Gerolf". Mensen die mij niet kenden heeft het geholpen om over de kenningsmakings-drempel te gaan.
Dus: doen, zou ik zeggen!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus



Door rechts te klikken op dit beeld kan je het downloaden en opslaan, zodat je het voor jezelf kan uitprinten.
't Zou leuk zijn eens wat meer gezichten op namen te kunnen plakken.
Al ben ik geen geheelonthouder meer, bij mij is het meer 'periodieke onthouding': af en toe schiet me wat te binnen[:p][:D]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

Kijk eens aan: den Tony heeft de tekeningen geplaatst. Merci! (Ik was ernaar aan't zoeken op mijne PC, nie gevonden)
Onder de hoofding je (nick-)naam, afdrukken op karton, en showen maar in Mechelen!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw