Brelec

Gestart door renbaan, 05 maart 2019, 18:02:26 PM

renbaan

Hallo iedereen

een kleine vraag
heeft er iemand van jullie onlangs een aankoop gedaan bij Brelec
ik heb een tweetal weken geleden iets aangekocht en heb tot op heden nog niets ontvangen
ik vind ook geen mail adres  op de webschop
groeten
 

bellejt

ofwel hebben ze een site probleem ofwel is het einde rekening want alle nuttige info is verdwenen.

Adres dat ik heb : info@brelec.eu

Michael

En ik heb dit @-mail adres:

raf.brauns(at)brelec.eu

Wel (at) vervangen door @
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

renbaan

Bedankt

zal eens mailen
we zien wel wat het wordt
 

erik de noorman

Zaterdag nog mee gemaild normaal antwoord Raf steeds. Mijn laatste bestelling heb ik vorig jaar deze tijd geplaatst gehad. Heeft een twee tal weken geduurd voor de bestelling was toegekomen .

Erik.

patrick smout

Ik heb 4 weken geleden een mail gestuurd met een vraag over een product dat ik bij hem aangekocht heb en tot op heden geen reactie.

Mvg,

Patrick Smout
Met vriendelijke groeten,

Patrick Smout

renbaan

hallo
heb een mail terug gekregen
zouden wat leverings- problemen zijn
alleen jammer dat hij dat niet direct laat weten :(
we zullen nog een beetje wachten
hopelijk komt het goed
groeten
 

Michael

Het lijkt erop dat de site niet meer bruikbaar is, kan niet inloggen, als ik nieuw wachtwoord opvraag kent de site mijn @-mail adres niet en als ik mij opnieuw wil registreren geeft de site aan dat mijn account al geregistreerd is.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

erik de noorman

Heb een paar weken terug nog enkele wissel en seindecoders besteld. Heb een mailtje gekregen dat het een tijdje langer kan duren. Raf wacht op enkele componenten om de decoders te kunnen maken. Nu het heeft zo wie zo bij Raf een tijdje nodig voor je bestelling wordt geleverd. Verder prima services naar herstellingen toe.

Erik.

Michael

21 februari 2022 heb ik Raf een mail gestuurd met de vraag of de webshop nog actief is?

Kreeg vandaag volgend antwoord:

Raf Brauns <Raf.Brauns at brelec.eu>
Zo 3-4-2022 11:42
Dag Michaël,

Website is nog actief maar is communicatie probleem mee. Was gestart met nieuwe maar door zeer drukke periode blijft dit vertraging oplopen.

Best is toch alles invullen op de site en mij even nog mailtje te sturen want krijg geen berichten bij bestellingen.

Met vriendelijke groeten,

Raf Brauns
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154