Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Bezienswaardigheden in Spanje

Gestart door n/a, 16 september 2006, 21:30:47 PM

n/a

Hallo,

Moet van mijn dokter dringend op verlof , goeie dokter h?.
Weet er soms iemand of er in de grote omgeving van Granada / Malaga interessante spoorweg bezienswaardigheden zijn.

Spoorse Groetjes
Locorail

eric

#1
Ik hoop dat je niet teveel frietkoten tegenkomt[:D]

n/a

#2
citaat:
Geplaatst door eric

Ik hoop dat je niet teveel frietkoten tegenkomt[:D]



Of ijzerwinkels [:p][;)]


Zeg Eric heb uw foto's eens bekeken , welk ballast gebruik jij ?

Groetjes
Yves

eric

#3
Heb ik gezeefd van wat ze tegenwoordig onder klinkers, dals en kasseien gebruiken, hoe het het juist noemt weet ik niet maar volgens mij kun je het bij de bouwmaterialen halen (misschien bij Janssens in Sint Lenaarts?)
Met een paar verschillend zeven (grote- en kleine keukenzeef en een teezeefje) kun je tot de goede grofte van steentjes komen.

maar ontspan eerst maar eens lekker in Spanje

loco

#4
Ik had vroeger als startplaats Sevilla. Vandaar kon je met de HST naar Madrid. En met het lokale spoor in alle richtingen. In Granada ben ik niet met de trein geweest. Wel met de Bus. Daarvoor kun je terecht in het Busstation (Estation Autobus). Fotograferen zal nu iets moeilijker zijn. Men is als de dood voor bommenleggers. Best dat je eerst toestemming vraagt en dan niet krijgt. Een geel vestje (al dan niet met een B erop doet wonderen. In Malaga heb je een lokaal spoor. wel de moeite omdat het niet alleen de kustlijn volgt, maar ook landinwaarts trekt. Ik wou daar de trein nemen, maar mocht er met de fiets niet op. Heb dan het hele traject landinwaarts maar met de fiets gedaan. Was zeker de moeite. Er zitten daar nogal veel Belgen met een eigen huisje en hotelletjes.
Veel plezier met je reis.
Loco

n/a

#5
citaat:
Geplaatst door loco

Een geel vestje (al dan niet met een B erop doet wonderen.
Loco



Hallo,

Heeft er soms iemand zo een vestje in bruikleen ?
Na wat info te hebben genomen,zou dit vestje wel eens veel deuren kunnen laten opengaan.Zeker in de regio waar we naar toegaan.

Spoorse groetjes

n/a

#6
Het kwestieuze vestje heeft wonderen gedaan.

Bedankt aan de milde schenker.

Spoorse Groetjes