marklin My World

Gestart door bumper, 03 maart 2019, 11:06:42 AM

bumper

Ik denk eraan om voor de derde verjaardag van mijn kleinzoon een startset van marklin My World te kopen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Groeten.
Ludo.
 

liefhebber

Hoi,

Mijn zoon was 6 toen hij marklin My world kreeg.
Hij heeft er sinds dien zeer veel mee gespeeld.

is zeer kwalitatief speelgoed, baan word af en toe uit elkaar gehaald en  de trein valt al een keer.
Maar alles blijft werken.
wij hebben er wel een extra doos sporen bijgekocht, dat geeft toch iets meer mogelijkheden bij het spelen.
Er kunnen ook 2 treinen op het zelfde moment rijden.

Tegenwoordig kan je er veel dingen bijkopen die naast het spoor kunnen staan.

speelgenot verzekerd.

Mijn kinderen zijn begonnen met de houten trein uit de ikea.
Na een tijdje was de dublo trein een hit, nu my world, wie weet straks samen met de papa.

mvg
Peter
 

bumper

Peter,
Bedankt voor de reactie. Mijn kleinzoon Maxim is zot van treinen. Hij heeft ook die houten treinen en sporen, maar geeft de indruk dat deze manier van spelen met treinen voor hem niet meer de nodige voldoening geeft. Vandaar het idee om My World aan te schaffen.
Een startset en een uitbreidingsset en we zullen dan wel zien wat hij daar mee doet. Maar ik denk dat hij super enthousiast gaat zijn.
Groeten.
Ludo.
 

mardig23

Vandaag is het de derde verjaardag van mijn zoon, en hij kreeg op zijn vraag (echt waar, ik heb er niets mee te maken ::)) een extra set van My world.

Het is bij deze officieel, ik heb mijn eerste boom zelf gemaakt!!



En ineens op de baan geplaatst... Allé ja, de vloer :o

Mvg Karl

Rangeerduivel

#4
Citaat van: mardig23 op 10 maart 2019, 15:49:46 PM
...mijn eerste boom zelf gemaakt!!




Boom..? ::) lijkt meer op een tropische vetplant! ;D ;D

Maar toch proficiat met de verjaardag! 8)

;)

bumper

Vandaag ook zo een boompje in elkaar gefriemeld. In vergelijking met het treinmateriaal is dat inderdaad zeer mager.
Maar daar maken we zelf wel wat voor. De trein is in ieder geval een succes.

Groeten.
Ludo.
 

Thommy

Ik heb vorig jaar 1 in occasie gekocht nadat m'n dochter er zot van was op de MSM expo. Wel nog de versie met metalen (M of K, geen idee hoe je die 3 rail dingen uiteen houdt) rails en niet de plastieken zoals nu. Heb ik dan gegeven toen ze 5 werd

Echt wel een succes. De jongste dochter van 2 speelt er ook af en toe mee. Er ligt nog 1 klaar, maar dat weten ze nog niet.

Voor de prijs 2de hands kan ik enkel zeggen top.
Greetz

Thommy

SirGresley

Thommy: de hogere rails op bruine bedding met spikkel zijn M
De andere, platte zwarte, zijn K

En de set die je gekocht hebt is niet My World maar een gewone M rail startset.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Thommy

Met trein op batterijen en zo'n afstandsbediening?
Greetz

Thommy

svvander

Ik heb bewust gekozen voor een digitaal (veredelde Delta eerder) van Märklin. Sinds zaterdagmorgen in mijn bezit; totale speeltijd van 2 van de kids tot nu toe... ongeveer 4uur. Ongeloofelijk. Had ik vandaag niet gezegd; "vandaag eventjes niet, laten we gaan fietsen, het is mooi weer", waren ze nog bezig. Ik ben blij: want het houdt ze we weg van de PS4 en andere zaken en laat ze eindelijk nog min of meer creatief bezig zijn. Nadeel; investeringen zullen zich stilaan opvolgen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be