Even hallo zeggen: "Hallo"

Gestart door BR-59, 28 februari 2019, 07:25:06 AM

BR-59

Beste lezers,

Ik heb mij aangemeld op dit forum in de hoop en verwachting mij snel thuis te voelen. Ik ben ook wel op andere fora wezen 'snuffelen', maar kreeg dat gevoel niet. Dit heeft veel te maken met het 'geneuzel' of de betweterigheid van sommigen op fora, die de wijsheid klaarblijkelijk in pacht hebben.
Mijn inslag is wetenschappelijk, dus ik wil altijd graag het naadje van de kous weten. Dat houdt ook in, dat ik mogelijk wel erg kan doordrijven, als men iets beweerd, zonder dit te onderbouwen. Ik lees veel, schrijf weinig, denk veel en doe minder.
Ik ben nu weer sinds drie jaar bezig met een baan. Deze heb ik ontworpen in Anyrail en vandaar uit heb ik een tafel ontworpen. Daar ben ik nu mee bezig. Het project heeft helaas door ernstige burn-out klachten lang stil gelegen. Maar het voornemen is om de handdoek maar weer op te nemen.
Ik hoop van jullie heel veel te leren en hoop, dat jullie je kennis met met mij willen delen.
Mijn baan is H0 en LGB. Met de H0 baan ben ik nu bezig. Voor de LGB heb ik een gedachte in mijn hoofd, maar daarvoor wil ik eerst even de gemeentelijke archieven induiken.
Oh ja, misschien niet onbelangrijk, ik ben (misschien voor sommigen: "Oh nee!") een liefhebber van Märklin.

Met vriendelijke groet,

Bas

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

CiteerOh ja, misschien niet onbelangrijk, ik ben (misschien voor sommigen: "Oh nee!") een liefhebber van Märklin.

Als modelspoorder heeft het merk van modeltreinen geen enkel belang. Net zo min als welk voorbeeld, tijdperk, en grootte van je baan (tje)
In elk geval WELKOM op dit forum
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

welkom
ik rij ook marklin so what ik rij ook 2 rail en alle stroom komt uit een stopcontact
voor mij belangrijk gewoon doen waar je je prettig bij voelt
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Pierre

Groet Pierre.


Geert

Ook welkom hier Bas,

Geert (Ook Märklin rijder en niet weggepest op dit forum  ;) )
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Robrecht

Welkom :)

Rij zelf 2rail DCC++, voorlopig enkel een volledige baan in mijn hoofd.

Bij mij is de modelbouw tot nu toe een dankbare vervanging voor het doorwerken-na-de-uren, en ik kan voor het eerst in jaren mijn werk uit mijn gedachten zetten als ik thuis ben. Heerlijk!
Enkel zien dat je bij je nieuwe modelbaan niet te perfectionistisch ingesteld bent ;) en dan spreek ik misschien meer voor mezelf. Kan dat ik uw situatie fout inschat...

Ik wens je nog veel plezier en dat we nog veel van elkaar mogen leren!
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

mardig23

Welkom Bas,

Ik rij al 30 jaar 3-rail, en ben niet van plan daar mee te stoppen!

Op dit forum is er plaats voor alles en iedereen, zelfs rare kwieten zoals wij die banen tekenen in Anyrail. ;D

Veel plezier hier!
Mvg Karl