Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Mobile Sation

Gestart door boby, 26 februari 2019, 09:44:57 AM

boby

Hallo,
Ik wil graag wat informatie over twee centrale: PIKO Smart Control light # 55017 en het Mobile Station TRIX 21000.
Zijn jullie beiden een handleiding in het Frans en een registratie in het Frans op Smart Control en Mobile Station?
Welke geef je de voorkeur aan beide, of heb je een andere om me voor te stellen wie de Franse taal spreekt?
Ik koos voor C two Control omdat ik een bedrag van 150 € niet kan overschrijden.
Bedankt dat je me helpt om duidelijker te zien in mijn keuze.
Sorry voor de vertaling

Bonjour,
je voudrais quelques renseignement sur deux central :PIKO Smart Control light n°55017 et le coffré Mobile Station de TRIX  21000.
On t'il tout les deux un mode d'emploi en Français et inscription en Français sur le Smart Control et le Mobile Station.
Le quel préférez vous des deux Control,ou si vous avez une autre a me proposer qui a les langue français.
J'ai choisi C deux Control par ce que je ne peux pas dépasser une somme de 150€.
Merci de m'aidée a voir plus claire dans mon choix.

Hello,
I would like some information on two central: PIKO Smart Control light # 55017 and the Mobile Station TRIX 21000.
Are you both a user manual in French and registration in French on Smart Control and Mobile Station.
Which one do you prefer from both Control, or if you have another one to propose to me who has the French language.
I chose C two Control because I can not exceed a sum of 150 €.
Thank you for helping me to see more clearly in my choice.
sorry for the translation
 

ronaldk

hoi,

Citaat van: boby op 26 februari 2019, 09:44:57 AM
Ik wil graag wat informatie over twee centrale: PIKO Smart Control light # 55017 en het Mobile Station TRIX 21000.

Waarom heb je de keuze gemaakt tussen deze twee centrales? Daar zal je eens naar moeten kijken. De handleiding voor de Trix Mobile Station in frans: 6695 Mobile Station France + Nederlands. Een franse handleiding voor de Piko Smart Control Light is zo niet te vinden. Wel een duitse, nederlandse en engelse.

Als je als beginner niet meer dan 150 euro wil uitgeven dan kan je ook eens kijken naar een z21start met multimaus (de link is de handleiding). Deze zijn bij veel handelaren en op beurzen wel voor een bedrag van 125 tot 140 euro te krijgen.

Groet Ronald.

boby

Citaat van: ronaldk op 26 februari 2019, 18:49:42 PM
hoi,

Citaat van: boby op 26 februari 2019, 09:44:57 AM
Ik wil graag wat informatie over twee centrale: PIKO Smart Control light # 55017 en het Mobile Station TRIX 21000.

Waarom heb je de keuze gemaakt tussen deze twee centrales? Daar zal je eens naar moeten kijken. De handleiding voor de Trix Mobile Station in frans: 6695 Mobile Station France + Nederlands. Een franse handleiding voor de Piko Smart Control Light is zo niet te vinden. Wel een duitse, nederlandse en engelse.

Bedankt voor je antwoord
thank you for your reply
Merci pour votre réponse

Waarom een van de twee centrales voor budget en beide compleet zijn en niet langer extra kopen (centraal digitaal vertrek)
Dankjewel

Why one of the two central for budget and both are complete and no longer buy additional (central digital departure)
thank you

Pour quoi un des deux central?pour faute de budget et tout deux sont complet et de ne plus acheter de suplément  (central de départ numèrique )
Merci

Als je als beginner niet meer dan 150 euro wil uitgeven dan kan je ook eens kijken naar een z21start met multimaus (de link is de handleiding). Deze zijn bij veel handelaren en op beurzen wel voor een bedrag van 125 tot 140 euro te krijgen.

Groet Ronald.
 

ronaldk

hoi,

Citaat van: boby op 27 februari 2019, 09:33:09 AM
Waarom een van de twee centrales voor budget en beide compleet zijn en niet langer extra kopen (centraal digitaal vertrek)
Dankjewel

Why one of the two central for budget and both are complete and no longer buy additional (central digital departure)
thank you

Pour quoi un des deux central?pour faute de budget et tout deux sont complet et de ne plus acheter de suplément  (central de départ numèrique )
Merci

Dan zijn er meer opties. Wat ik al aangaf is de Z21start met een multimaus een hele goede oplossing. De z21start mogelijk later ook nog eens met een slimme telefoon of tablet aan de gang te gaan zonder enig probleem. Ook later eventueel aansluiten op een computer is makkelijk. Zet de specificaties van de diverse centrales eens op een rijtje dan zal je zien wat ze allemaal kunnen. Dan kan je een overwegende keuze maken tussen de centrales dan alleen op "prijs".

Groet Ronald.