Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Belgische geluiden bij LokSound

Gestart door LokSound, 16 september 2006, 14:06:55 PM

MARKLINRIJDER

Neen, het is er reeds.
Kijk op de site van loksound duitsland en je vindt het wel.

Groetjes,

David

DasBert33

citaat:
Geplaatst door LokSound

Kleine rechtzetting:

alle geluidsfiles voor ESU LokSound decoders, zoals NMBS serie 13, zijn gratis [:)] en daar hoef je daar GEEN  meerprijs voor te betalen.
Wij hebben ook NIETS [:0] te maken met PARSIFAL, alwaar - naar het schijnt - WEL moet betaald worden voor een dergelijke file! Alleen op de LOKSOUND internet-sites (loksound.de en loksound.be) staan de off. files! U kan ze daar downloaden om in uw decoder te laden via een LokProgrammerBox.

In maart 2006 is ESU hiervoor naar Belgi? afgezakt. Zij hebben ALLE locomotieven "opgenomen" ook als zou er geen schaalmodel van bestaan. Zo zijn we verzekerd voor de toekomst, mocht een locomotief verdwijnen van het NMBS-net. Deze opnames worden nu verwerkt en meer en meer geluidsfiles worden stuk voor stuk ter beschikking gesteld.

U kan de decoder steeds ook aankopen bij uw dealer MET dit geluid er reeds in. Ook hier betaal je DEZEFLDE [:)] prijs als voor een decoder uit het basisgamma van ESU.

Wie een decoder heeft doch geen LokProgrammerBox die vraagt zijn dealer om dit te doen of hij schaft zich zo'n box aan (aanbeveling!). U kan ook steeds op tentoonstellingen terecht (zoals Mechelen) alwaar Train Service Danckaert aanwezig is: wij laden gratis [:)] het geluid in jouw decoder!

Patrick


Patrick - LoKSound



Tof :)

De Ecos zou in de toekomst misschien ook gebruikt kunnen worden om geluiden te laden in decoders.
Is voor deze update al een releasedatum vastgelegd? Wordt het een kostenloze upgrade? Hebben jullie als invoerder event. al testversies hiervan?

Als je inlogt op ecos via telnet kun je bestanden tegenkomen met in hun naam 'ecos_sound'. Heeft dit hiermee te maken?

Sorry om halvelings off topic te gaan.

Bert
 

DelticPower

Hoi, wil gaan beginnen met de inbouw van de loksound decoder in de roco 59. Heeft er iemand nog tips?
Geluid is van Parsival. Een mooi langzaamlopende dieselmotorgeluid.

Groeten van Jan.

Anarchy

Onder welke naam dan marklinrijder?

MARKLINRIJDER

Sorry,

Het geluid van de 59 staat op de site van modeltreinservice en in de decoder in te lezen via de programmeerbox, al ben ik er wel van overtuigd dat je dit geluid reeds in een decoder aanwezig kan kopen.
http://modeltrainservice.com/download/sounds Klik vervolgens op de link loksound 2 en je vind dan bij diesel engine
V 1.0 Rocky Rail  Diesel Engine BR59 "Rocky_Rail"  

Groetjes,

David

Anarchy

Als het klopt wat je zegt marklinrijder, dan ga ik binnenkort het geluid van een 59 laten plaatsen. Alleen weet ik nog niet in welke 59'er

tufken

Het geluid van de groene is mooist  [:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Anarchy

[:D] Ik heb enkel groene [:p] (Heb enkel de M?rklin versies en M?rklin heeft nog geen gele)
Tufken, kan jij bevestigen dat het mogelijk is ESU reeks 59 geluid te laten inbouwen?

tufken

Binnenkort is het leverbaar, we hebben hier toch een mail over gekregen..
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Anarchy


LokSound

citaat:


Tof :)

De Ecos zou in de toekomst misschien ook gebruikt kunnen worden om geluiden te laden in decoders.
Is voor deze update al een releasedatum vastgelegd? Wordt het een kostenloze upgrade? Hebben jullie als invoerder event. al testversies hiervan?

Als je inlogt op ecos via telnet kun je bestanden tegenkomen met in hun naam 'ecos_sound'. Heeft dit hiermee te maken?

Sorry om halvelings off topic te gaan.

Bert



sorry, nog geen nieuws over.
Misschien tegen ModelspoorExpo Mechelen...
Kom eens langs,

Patrick

LokSound

citaat:
Geplaatst door DelticPower

Hoi, wil gaan beginnen met de inbouw van de loksound decoder in de roco 59. Heeft er iemand nog tips?
Geluid is van Parsival. Een mooi langzaamlopende dieselmotorgeluid.

Groeten van Jan.





het geluid is zonder meerprijs te krijgen via www.loksound.de

Anarchy

Als iemand het geluid van ESU reeks 59 heeft, wil die dan zo vriendelijk zijn dat eens door te sturen. Zo kan ik eerst eens een voorsmaakje horen.

LokSound

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Als iemand het geluid van ESU reeks 59 heeft, wil die dan zo vriendelijk zijn dat eens door te sturen. Zo kan ik eerst eens een voorsmaakje horen.




je kan het zelf downloaden...
of kom langs in Mechelen: breng je decoder mee. Wij kunnen het je daar alvast laten horen!


Patrick

LokSound

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Als iemand het geluid van ESU reeks 59 heeft, wil die dan zo vriendelijk zijn dat eens door te sturen. Zo kan ik eerst eens een voorsmaakje horen.




je kan het zelf downloaden...
of kom langs in Mechelen: breng je decoder mee. Wij kunnen het je daar alvast laten horen!


Patrick