Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Ongeval

Gestart door eve, 14 februari 2019, 07:56:03 AM

eve

Nog niet dikwijls gezien als koopmodel.
Dit is in schaal N.

https://www.dm-toys.de/produktdetails/items/RAILNSCALE_N2247.html

Mvg, Erik

59erke

Staat al een tijdje op Shapeways.

In 3D print is tegenwoordig veel mogelijk.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

dani

Ocharme dat oude R5'je...    Mijn allereerste autootje was er zo eentje , van 1971...  (was toen in 1985)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Even muggeziften of rivettentellen,
"De schade aan de wagen kan onmogelijk zijn veroorzaakt door een aanrijding tegen een boom!"
Is hier verzekeringsfraude in het spel? ;D

;)

marctje

Aan de verhouding boom - auto zou ik zeggen dat de boom ook geknakt hoor te zijn, maar wel mooi gedaan als scenery
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

efl045

Citaat van: marctje op 15 februari 2019, 20:51:45 PM
Aan de verhouding boom - auto zou ik zeggen dat de boom ook geknakt hoor te zijn,
Dat is geenszins het geval, ik kan het als ervaringsdeskundige weten, daar hebben ze mij 11 jaar geleden uitgeknipt...









Een boompje kan veel meer hebben dan je denk hoor en zou gewoon in de auto dringen. De getoonde auto zal wel eerder tegen een muur gereden zijn, alleszins tegen iets vlak en vast en zeker niet tegen een boom...


doomslu

Oesje. Gelukkig zat je aan de goede kant!  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: efl045 op 15 februari 2019, 21:13:53 PM
Citaat van: marctje op 15 februari 2019, 20:51:45 PM
Aan de verhouding boom - auto zou ik zeggen dat de boom ook geknakt hoor te zijn,
Dat is geenszins het geval, ik kan het als ervaringsdeskundige weten, daar hebben ze mij 11 jaar geleden uitgeknipt...
Een boompje kan veel meer hebben dan je denk hoor en zou gewoon in de auto dringen. De getoonde auto zal wel eerder tegen een muur gereden zijn, alleszins tegen iets vlak en vast en zeker niet tegen een boom...

Dat bedoelde ik nu net....

;)