Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Verbouwing Magic Train (0e)

Gestart door Cord, 07 februari 2019, 17:31:06 PM

Cord

Citaat van: Rangeerduivel op 12 september 2020, 15:09:24 PM
Dit werkt enkel als je in dit topic al eerder gereageerd hebt...
Klopt, maar Sven heeft nu toch gereageerd?  ???
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

svvander

Daarmee dat ik het raar vond. Ik had hiervoor nog niet gereageerd en had het nog niet gezien. Maar goed. Ik ben heel blij dat ik het nu kan volgen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Citaat van: Cord op 12 september 2020, 19:41:30 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 12 september 2020, 15:09:24 PM
Dit werkt enkel als je in dit topic al eerder gereageerd hebt...
Klopt, maar Sven heeft nu toch gereageerd?  ???

ja, maar eerder niet, en dat zegt hij immers zelf....maar het werkt niet met terugwerkende kracht hé!  :)

;)


Cord

Sorry voor de verwarring en misschien was ik niet helemaal duidelijk.
Omdat Sven inmiddels een bericht in dit topic heeft geplaatst, hoeft-ie een volgende keer alleen nog maar te klikken op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" en is het niet nodig om alle nieuw geplaatste berichten door te spitten om het vervolg op zijn reactie te kunnen vinden.
Dit is wat ik bedoelde en misschien ben ik nu duidelijker?
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Rangeerduivel

Citaat van: Cord op 13 september 2020, 12:42:29 PM
Sorry voor de verwarring en misschien was ik niet helemaal duidelijk.
Omdat Sven inmiddels een bericht in dit topic heeft geplaatst, hoeft-ie een volgende keer alleen nog maar te klikken op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" en is het niet nodig om alle nieuw geplaatste berichten door te spitten om het vervolg op zijn reactie te kunnen vinden.
Dit is wat ik bedoelde en misschien ben ik nu duidelijker?

Klopt idd helemaal...! 8)
Niets is zo misleidend als misverstanden... ;D :)

;)