Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Traxeditor

Gestart door Geert, 05 februari 2019, 12:18:38 PM

Geert

Sinds enkele weken test ik Traxeditor uit, Voorlopig nog gratis?

Zijn er ervaringsdeskundigen hier op het forum?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Robrecht

Kan alleen maar zeggen dat ik het ook eens ga testen .. ziet er leuk uit. En er staat op hun site dat het voor altijd gratis zal zijn.  :o
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Geert

#2
Ik moet me schamen dat ik hierover een topic start, in MSM 163 staat een heel artikel over traxeditor.  (dat ik daar over gelezen heb...)

Ik was er achter gekomen op deze MSM-site waar je MSM 163 in een inkijkexemplaar, pagina per pagina kan inbladeren digitaal.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Waterman

Net een account aangemaakt, ik ben benieuwd! Vooral omdat het ook op Android zou werken!

dani

ik heb daar ooit een account gemaakt voor een test maar dat was een hele tijd geleden, ik zou het weer eens moeten oppikken...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Kermietje

Ik gebruik het nu weer en werkt goed hoor. Geeft me direct info qua afstanden, benodigde rails etc. Snap niet dat dit gratis is...,klaag niet hoor ;)

svvander

Ok aan het testen. Ziet er leuk uit.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

BR-59

Ik heb heel kort even gestoeid met Traxeditor, maar dat geldt ook voor Scarm, PC-rail, Wintrack, Winrail en Anyrail. Dat waren dan wel de beschikbare demo's ed. Uiteindelijk gekozen voor Anyrail. Persoonlijk vond ik dit programma fijn werken.
Ook wel even contact gehad met Fedor (develloper van Traxeditor), omdat hij ook voornemens was om Traxeditor uit te breiden naar een combinatie van ontwerp en baanbesturing (soort van koploper, i-Train, Traincontroller). Daarna weinig meer gehoord/gelezen over deze plannen. Had hij dit gedaan, dan had ik voor Traxeditor gekozen.