Een klein overweg-diorama.

Gestart door ronaldk, 03 februari 2019, 17:38:40 PM

Ronald


loebaske


Ronald


ronaldk

ha Evan!

Citaat van: evan op 06 februari 2019, 16:46:35 PM
Tip: breng volgende keer eerst je ballast aan en dan pas het groen.  Nu hangt er behoorlijk wat ballast in je vegetatie ;)

Daar moet ik inderdaad nog iets aan doen. Ik was nog niet zo ver  ::) Ik wilde heel graag even testen of ik de zelfgemaakte overweg andreaskruizen er goed bij staan.  :) Ronald (H) had ook nog wat opmerkingen. En ik kreeg nog terug dat er iets van "verticaal" op moet. Dat zit ik ook nog te overwegen  ;)

Groet Ronald.

ronaldk

Zo... Nog even iets aan het diorama gedaan:







Wat schilderwerk, wat leven op het diorama, o ja: andere andreaskruizen.... dus wat rommelwerk om maar zo te zeggen.  :)







Groet Ronald.

sdz1976

Het is een fraai geheel geworden beste man
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

efl045

Staan er niet wat veel Andreaskruizen? Gewoonlijk staan er toch maar 2, 1 rechts van de weg in elke rijrichting?

ronaldk

Nope... Twee aan iedere zijde. In Nederland staan er ook twee aan iedere zijde.

Groet Ronald.

efl045

#23
Behalve op vele modelbanen heb ik het nog nooit gezien in 't echt...

https://tinyurl.com/y4vytdmd

Maar er zullen wel uitzonderingen bestaan, als de borden in de aanbieding staan ;-)

ronaldk

Ja, sorry, In Nederland de hekken aan beide zijden. De palen met andreaskruis aan één zijde. Bij de duitse buren kan het ook nog eens verschillend zijn. Van 2 x 2 tot 2 x 1 met palen met andreaskruizen. Mogelijk dat er ook nog verschillen zijn met west en oost duitsland.

Groet Ronald.

Michael

Ronald een mooi diorama, en prachtig om het zo allemaal te laten zien.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ronaldk

@Sam: Dank je wel voor het compliment.
@Michael: Dank! Je kan alleen wel het eindresultaat laten zien maar daar heeft de rest niets aan ;) Het is wat meer werk om het zo te doen maar goed. Dat hebben we ervoor over  :)

Groet Ronald.

Pierre

Het is een heel fraai diorama geworden. Knap werk! ;)
Groet Pierre.