B-Models 2019 HTML en PDF

Gestart door eve, 30 januari 2019, 07:53:01 AM

eve


Sicco


loebaske


Wat gaat het prijskaartje zijn, is wel iets exclusief waar nog geen enkel fabrikant zich aan gewaagd heeft.
Had dat nu eens de MSM actie geweest hé

Jurgen

Stiekem gehoopt en blijkbaar zijn dromen dus niet altijd bedrog.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

#4
CiteerHad dat nu eens de MSM actie geweest hé

Ja, dat zou eindelijk eens een uitstekend idee geweest zijn.
Ik hoopte anders dat er eindelijk opnieuw eens een reeks 51 (type 200) zou uitgebracht worden, want voor een goede (nieuwe) Mehano worden soms schandalige prijzen gevraagd.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jef

Die G2000 van Infrabel, is dat een fantasieloc of bestaat die echt? Ik vind er nergens iets over terug...
Tuut zei de trein en de statie vertok.

ceuleer

Bij de Mc Donald's en Infrabel staat tijdperk VII.
Dus die zal vandaag nog niet rondrijden.  ;D

Jef

Tijdperk VII: dat had ik nog niet eens zien staan! ;D
Tuut zei de trein en de statie vertok.

Jef

En "Trains for fun" ook al niet!  ;D  ;D  ;D
Tuut zei de trein en de statie vertok.

PeterVG

201.038 van Antwerpen Dam had een schildering met ster waarvan het opwaartse been korter was. Dus geen 2 benen zoals in de brochure staat. De locnr die te verwachten is zal dus wel een andere zijn. Foutje neem ik aan.

hapkin

Voila het gaat een zeer goedkoop jaar worden
Geen nieuwe 62, 65 of 75 zoals verwacht
Enkel een 55 ATB PZ90 die zou me nog iets kunnen zeggen  ;D


modelbaanHO

Een BUDDje interesseert me wel.
Voor de rest zijn het varianten van modellen die ik reeds heb of in bestelling zijn.
Dus ja : het budget blijft dit jaar onder controle.  :) :)
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Metpetergaathetbeter

misschien wachten voor die Budd met veranderde lichten? Die Formneuheit (bij de 23's)zou dat betekenen dat de panto nu eens wel bij de 23 op zijn plaats zouden staan,zijnde net in het middenvan het eerste en laatste (patrijs)venster ? Misschien dat Luc de vraag eens kan stellen ? In dat geval zou ik wel overwegen tot kopen wat tot nu toe niet zo was !

OlivierV

Citaat van: PeterVG op 30 januari 2019, 12:00:28 PM
201.038 van Antwerpen Dam had een schildering met ster waarvan het opwaartse been korter was. Dus geen 2 benen zoals in de brochure staat. De locnr die te verwachten is zal dus wel een andere zijn. Foutje neem ik aan.
Ik zou ze hiervoor een mailtje sturen, nu het hopelijk nog op tijd is.

Valt goed mee die cataloog, van locs enkel die 25.5 en die CFL 1810 die ik allicht wel ga bestellen. De ukkepuk 9117 staat al sinds vorig jaar in bestelling.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sicco

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 januari 2019, 12:43:31 PM
misschien wachten voor die Budd met veranderde lichten? Die Formneuheit (bij de 23's)zou dat betekenen dat de panto nu eens wel bij de 23 op zijn plaats zouden staan,zijnde net in het middenvan het eerste en laatste (patrijs)venster ? Misschien dat Luc de vraag eens kan stellen ? In dat geval zou ik wel overwegen tot kopen wat tot nu toe niet zo was !

Er staat geen 23 in de folder. Wel een 22, met middensein, dat is een formneuheit