Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Faller 2019 HTML

Gestart door eve, 30 januari 2019, 07:48:45 AM


Robrecht

Die portaal kraan is een leuk hebbeding volgens mij :)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

SuSke

Een vrij duur "hebbeding"

Die is zelfs een stuk groter dan die van Heljan.

Stel me de vraag hoe die aandrijving van die kraan in elkaar steekt en wat die gaat kosten. Zal dan in totaal ook wel in de grootteorde van de Heljan-kraan komen zeker, om en bij de €600,-

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Robrecht

Citaat van: SuSke op 30 januari 2019, 10:31:42 AM
Een vrij duur "hebbeding"

om en bij de €600,-
Ja dat is zo jammer eh, dan moet je die zaken nog apart kopen. Langs de andere kant goed voor als je een deel kranen wil, maar niet allemaal operationeel.

Misschien zelf zoiets 3D printen ooit :) zullen er wel te vinden zijn op het web vermoed ik...
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

eve

Citaat van: BrainFeeder op 30 januari 2019, 11:24:41 AM

Misschien zelf zoiets 3D printen ooit :) zullen er wel te vinden zijn op het web vermoed ik...

Ja, dat zal ongetwijfeld goedkoper zijn... ::)

Mvg, Erik

mardig23

De containerterminals zouden uit voorraad leverbaar zijn in verschillende winkels.

Heeft er iemand al ééntje?
Mvg Karl

loebaske


Binnenkort verkrijgbaar bij MIAA Karl

doomslu

Opgepast! De aandrijving kan niet achteraf ingebouwd worden en voor zover ik weet is die nog niet beschikbaar.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


En vermelding waard Luc en is geen klein ding deze containerterminal !!

mardig23

Inderdaad, dat hebben we hier ergens al eens besproken geloof ik.

Ik overweeg wel om er zo 1 of 2 aan te kopen, maar ik zou toch graag eerst wat bevindingen horen.
Vooral de aandrijving van het prototype werd nogal bekritiseerd, en dat wil ik toch wel allemaal even duidelijk hebben...

Als dat effectief met batterijtjes gaat werken, ga ik vermoedelijk passen voor de aandrijving, maar zou ik misschien wel een statisch model overwegen.

Ik kijk dus even de kat uit de boom ::)
Mvg Karl

bollen neus

Ja haast en spoed is zelden goed want dan komt de mouw uit den aap.
Den Eric.

755philippe

Moest je toch het bouwpakket in elkaar steken en nadien toch beslissen om de aandrijving aan toe te voegen opletten want eens het bouwpakket gemaakt is (heb ik gelezen) kun je het motorisch gedeelte niet meer toevoegen zonder beschadigingen. Is eigenlijk niet erg logisch vind ik.
Dit even ter info. Ben ook benieuwd naar de bevindingen.
Mvg

755philippe

Robrecht

Loebaske moet maar eens een exemplaar in elkaar steken ter promotie :p
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

loebaske

Dat zit er waarschijnlijk wel in... heb wel de terminal nog niet binnen...
en wat B maken, geen DB toestanden op men baan  ;)




mardig23

Nee, bij mij ook niet, geen DB spul.

Je kan ze ombouwen naar Antwerp Gateway (Dp World), moet je ze zelfs niet spuiten ;)

Mvg Karl