LS Models 2019 PDF

Gestart door eve, 26 januari 2019, 00:06:26 AM


doomslu

Een brochure vol goed nieuws.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

Citaat van: doomslu op 26 januari 2019, 08:39:26 AM
Een brochure vol goed nieuws.  ;)
Yep, de enige die nu nog roet in het eten kan komen gooien is Van Biervliet.

Anders klopt het wat je in een ander draadje schreef : met de overschot van het budget verschillende keer gaan eten met het vrouwtje  :D :D
Van de overige fabrikanten is er ook geen enkele die iets uitbrengt dat mij bekoort en/of in het tijdperk van mijn verzameling past.
't wordt een heel goedkoop jaar.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Rangeerduivel

#3
Citaat van: modelbaanHO op 26 januari 2019, 09:01:57 AM
Anders klopt het wat je in een ander draadje schreef : met de overschot van het budget verschillende keer gaan eten met het vrouwtje  :D :D

Hier blijven het boterhammen met konfituur, de bestelde set's  M6'n van LSm moeten nog uitgeleverd worden.... :-\

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 26 januari 2019, 11:04:44 AM
Citaat van: modelbaanHO op 26 januari 2019, 09:01:57 AM
Anders klopt het wat je in een ander draadje schreef : met de overschot van het budget verschillende keer gaan eten met het vrouwtje  :D :D

Hier blijven het boterhammen met konfituur, de bestelde set's  I6'n van LSm moeten nog uitgeleverd worden.... :-\

;)
stoefer je eet al jaren boterhammen zonder confituur of beleg !  ;D ;D trouwens waren het geen M6'en?

Rangeerduivel

#5
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 januari 2019, 11:08:50 AM
stoefer je eet al jaren boterhammen zonder confituur of beleg !  ;D ;D
[/quote]

Klopt ja, aangepast ondertussen...

Hoognodig en dringend draadje heropenen!!!
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19156.msg236797.html#msg236797

;)

ward

Na wat ik onlangs hoorde vrees ik dat we van LSM enkel nog heruitgaves mogen verwachten, en weinig nieuws..
Jammers, ondanks het vele geklaag was ik fan van hun producten. Steeds prima afwerking en kwaliteit, nooit problemen met ontsporingen en dergelijke.
Helaas blijkt de trend meer en meer dat er voor 2019 enkel hier en daar wat nieuwe nummers zullen uitgebracht worden voor de belgische markt..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

mardig23

Hoi Ward, wat hoorde je dan onlangs precies?
Nieuws over LS is altijd interessant ::)

Op zich kan LS nog wel even teren op de mallen die ze nu hebben.

Heruitgave reeks 11,13,21,21,27, Traxxen in allelei schilderingen, ICR, ICRm met en zonder stuurstanden, en daar kunnen ze ook meteen de nieuwe IC direct stammen mee maken met sandwish 186.
I6-I10 zonder rode strepen in alle nummers, enz.

Het zou toch allemaal vlotjes verkopen denk ik, als je ziet hoe ze nu op de tweedehands sites soms op die spullen vliegen.

Dat ze nu maar eens beginnen met de nieuw uitgaves 18². Die zijn ook al een half jaar te laat ondertussen >:(

Daarna blijf ik hopen op de M4 en de M5 :'(
Mvg Karl

loebaske


Karl, als je wacht op LS, doe daar nog maar een paar jaar bij....en het zal verschijnen  ;)

Gert1

Ik wacht al 12 jaar op bepaalde modellen. Staan al die tijd al in bestelling...    :-\

mvg,
Gert