Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

de vraag is waarom

Gestart door raf, 15 januari 2019, 16:06:26 PM

raf

De basisvraag is WAAROM ?

In deze drukke tijden is het moeilijk om de tijd te nemen om zich de
werkelijke vragen te stellen :

WAAROM kan je een pizza vlugger bij je thuis hebben dan een ziekenwagen ?

WAAROM is er een parkeerplaats voor gehandicapten voor een schaatsbaan ?

WAAROM bestellen mensen een Double Cheeseburger, een grote friet en dan een Cola light ?

WAAROM kopen we hotdog worstjes in een doos van 10 en de broodjes in een pak van 8 ?

Bovendien heb je je nooit afgevraagd:

WAAROM vrouwen geen mascara kunnen aanbrengen met gesloten mond ?

WAAROM het woord 'afkorting' zo lang is ?

WAAROM je, om WINDOWS te sluiten op de startknop moet drukken ?

WAAROM citroensap kunstmatige smaakstoffen bevat en het product voor de afwasmachine gemaakt is met echte citroenen ?

WAAROM er geen kattenvoeding bestaat met muis-smaak ?

WAAROM voeding voor honden nieuw is met verbeterde smaak : wie heeft dit getest ?

WAAROM ze de naalden voor euthanasie steriliseren ?

U kent zeker wel de onverwoestbare zwarte dozen in vliegtuigen :
WAAROM maken ze het vliegtuig niet van dit materiaal ?

Als vliegen zo veilig is :
WAAROM noemt men de aankomsthal op het vliegveld dan 'Terminal'

En verder : .

WAAROM drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn ?

WAAROM wassen we onze badhanddoeken, worden we niet verondersteld schoon te zijn als we ons ermee afdrogen ?

WAAROM dragen Kamikaze piloten een helm ?

Hoe heeft men de panelen 'VERBODEN OP HET GRASVELD TE LOPEN' in het midden van het grasveld kunnen zetten ?

Vinden analfabeten het leuk om lettertjes in de soep te hebben ?

Toen de mens ontdekte dat de koe melk geeft, waar was hij op dat moment eigenlijk naar op zoek ?

Als een woord verkeerd geschreven staat in het woordenboek, hoe weet men dat dan?

WAAROM heeft die oen van een Noach die twee muggen niet doodgemept ?

Krijgen de arbeiders bij Lipton ook een koffiepauze ?

WAAROM krimpen schapen niet als het regent ?

Ik koop een nieuwe boomerang, hoe raak ik de oude kwijt.

WAAROM hebben etablissementen die 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend zijn, sloten ?


If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

die is geweldig goed, ga ik even lenen van je, Raf ....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

doe maar Dani ik heb ze ook geleend

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

#3
In deze drukke tijden is het moeilijk om de tijd te nemen om zich de
werkelijke vragen te stellen :

WAAROM kan je een pizza vlugger bij je thuis hebben dan een ziekenwagen ? Omdat die fooi krijgen!

WAAROM is er een parkeerplaats voor gehandicapten voor een schaatsbaan ? Er staan steeds wagens op als gestrooid wordt!

WAAROM bestellen mensen een Double Cheeseburger, een grote friet en dan een Cola light ? Omdat je omgekeerd(gewone cola/gewone hamburger/gewone portie friet) nog honger zou hebben

WAAROM kopen we hotdog worstjes in een doos van 10 en de broodjes in een pak van 8 ? zal me een worst wezen!

Bovendien heb je je nooit afgevraagd:

WAAROM vrouwen geen mascara kunnen aanbrengen met gesloten mond ? gespannen huid werkt gemakkelijker

WAAROM het woord 'afkorting' zo lang is ? zoek mischien een ander woord

WAAROM je, om WINDOWS te sluiten op de startknop moet drukken ? er was geen plaats meer voor nog een knop

WAAROM citroensap kunstmatige smaakstoffen bevat en het product voor de afwasmachine gemaakt is met echte citroenen ? van dat afwasmiddel is een leugen

WAAROM er geen kattenvoeding bestaat met muis-smaak ? Waarom heeft jouw voedsel geen muissmaak?  ;D (en jij zit soms ook aan de muis)

WAAROM voeding voor honden nieuw is met verbeterde smaak : wie heeft dit getest ? Iemand die alle dagen afgeblafd wordt, daar zijn fijnproevers voor (

WAAROM ze de naalden voor euthanasie steriliseren ? dat doen ze altijd

U kent zeker wel de onverwoestbare zwarte dozen in vliegtuigen :
WAAROM maken ze het vliegtuig niet van dit materiaal ? al die vliegtuigen in het oranje zou ook niet mooi zijn

Als vliegen zo veilig is :
WAAROM noemt men de aankomsthal op het vliegveld dan 'Terminal' Mijn familie die al heel lang in Amerika woonde vroeg in Zaventem (gingen in Amerika boeren;nee niet hun maag opslaan)achter "het vertrek (toilet)" en die staken ze toen meteen terug op het vliegtuig daarna is dat veranderd!

En verder : .

WAAROM drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn ? Omdat hij minder rap verspringt

WAAROM wassen we onze badhanddoeken, worden we niet verondersteld schoon te zijn als we ons ermee afdrogen ? stel al dat niet zo is

WAAROM dragen Kamikaze piloten een helm ?
Kamikazepiloten hadden een aantal vaste kledingaccessoires. Het was belangrijk dat ze deze droegen bij hun laatste vlucht, aangezien het dragen van het volledige uniform bij eervol sterven hoorde. Het accessoire waar kamikazes over het algemeen mee geassocieerd worden, is de hachimaki. Deze hoofdband (die onder de lederen helm zat)

Hoe heeft men de panelen 'VERBODEN OP HET GRASVELD TE LOPEN' in het midden van het grasveld kunnen zetten ? omdat je het anders kunt verwijderen zonder op het gras te lopen

Vinden analfabeten het leuk om lettertjes in de soep te hebben ? die weten toch niet wat die letters zijn

Toen de mens ontdekte dat de koe melk geeft, waar was hij op dat moment eigenlijk naar op zoek ? naar een koevoet

Als een woord verkeerd geschreven staat in het woordenboek, hoe weet men dat dan? wanneer je niet zeker bent opzoeken op computer of  bij een andere uitgave van woordenboek

WAAROM heeft die oen van een Noach die twee muggen niet doodgemept ? die vertrok overdag en dan waren die niet actief

Krijgen de arbeiders bij Lipton ook een koffiepauze ? nee ICE-tea pauze

WAAROM krimpen schapen niet als het regent ? omdat men ze niet inwreef met wasmiddel

Ik koop een nieuwe boomerang, hoe raak ik de oude kwijt. in het vuur gooien of vuilbak

WAAROM hebben etablissementen die 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend zijn, sloten ? om te sluiten als men staakt tegen betere arbeidsomstandigheden

raf

whoaaaaaaaaaaaa peter bijna allemaal goe jong hahahaha

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Klaas Zondervan

WAAROM kopen we hotdog worstjes in een doos van 10 en de broodjes in een pak van 8 ? Als je 4 dozen worstjes en 5 pakken broodjes koopt klopt het precies.


WAAROM het woord 'afkorting' zo lang is ? De afkorting van afkorting is afko.