Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM actie 2019

Gestart door Michael, 13 januari 2019, 19:23:58 PM

HYA

Ik heb mijn twee bestelde locs ontvangen, super. Dank je MSM.

Wel een bedenking bij de pakjesdienst van De Post. Het, toch wel waardevolle pak, werd afgeleverd toen niemand thuis was en zat verstopt onder een bak welke normaal dient voor oud glas en werd per ongeluk door mezelf ontdekt toen ik het raar vond hoe die bak werd achtergelaten. Toch wel niet zonder risico vind ik.

SuSke

Hier dan de beloofde foto's van de MSM-actie-2019 TucRail .5528 loc  8) 8) 8)

Een aantal gemaakt zonder werkende verlichting in de fries en een aantal met volle licht beschikbaar.















Het model heeft een vlotte loop en alle toeters en bellen voor een normale digitale loc (zonder sound) werken goed. Ben een tevreden mens.
Bedankt MSM en VBV voor deze prachtige dame.

Enig minpuntje: deze moet ik proper houden, tenzij er foto's opduiken van haar na een paar maanden dienst bij TucRail  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

55erke


Knappe foto's , zeker ook de nachtfoto's.
De handgreep op de front zit wel niet meer op zijn plaats.
Voorzichtig zijn als je hem terug zet want dat zijn fragiele dingen.
De echte 5528 heeft bij TUC RAIL ( bij mijn weten) altijd behoorlijk proper rondgereden , en grafitievrij.
Momenteel staat de loc in park en heeft die trouwens van augustus een aangepast nummer.
( zonder punt en historis correcter)

Groetjes
Johan

Rangeerduivel

Citaat van: 55erke op 03 november 2019, 13:28:55 PM
De handgreep op de front zit wel niet meer op zijn plaats.

Ook van de buffers die met alle winden draaien hebben ze bij VBv nog niet veel bijgeleerd...
Komt zeer onnatuurlijk over vind ik.
nogthans bestaat dit model reeds lang genoeg om...maar ja, waarom  zouden we, diegene die betaalt zal het wel oplossen!

;)

Olivier77

Een goede avond,
Heb een vraagje over het geluid.
Na +- 15 seconden begin een ventilator heel hard te werken.
Het geluid van de motor is dan bijna niet meer te horen.
Is dat in het echt ook zo ?
Ik ben er persoonlijk niet zo een voorstander van.
Iemand een oplossing ?
Het zit in de geluidsfile ingewerkt dus kan niet via een Lokprogrammer aangepast of gestopt worden.
Mvg
Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

755philippe

Stuur eens een mail naar Vbv. Deze zullen je zeker helpen of desnoods een nieuwe soundfile erop zetten.
Mvg

the_gold

Zijn er nog mensen waarvan de handreling onder de ruiten niet in de gaatjes zit/zat/erin raakt?
Hebben jullie de gaatjes groter gemaakt of vergt het gewoon enige kracht ( zonder ze te breken  ;) :) )

Zebra

Bij mij zit die handreling ook niet tot in de gaatjes. En als je de foto's van Suske hierboven bekijkt, dan zit die handreling ook niet goed.
Ik heb er niks aan gedaan, het stoort me niet echt omdat het nauwelijks opvalt...

Volgende week stuur ik de loc naar VBV voor nazicht en dan zal ik dat van die handreling wel vermelden.  ;)
2-Rail Digitaal / schaal H0 / Belgisch / Tijdperk IV-V-VI