Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM actie 2019

Gestart door Michael, 13 januari 2019, 19:23:58 PM

Metpetergaathetbeter

een loc is onder garantie totdat je er zelf besluit aan te werken, terug naar VBV geld moet goed zijn , je loc moet dat ook zijn !

Zebra

Mijn loc moet terug naar Van Biervliet voor nazicht.
Aan de programmatie van de decoder ligt het alleszins niet want alles staat correct ingesteld.
Wordt vervolgd...
2-Rail Digitaal / schaal H0 / Belgisch / Tijdperk IV-V-VI

ceuleer

Ik dacht dat VBV alles wat vanuit China aankomt uitgebreid nakijkt en test ???
Er zal te weinig tijd geweest zijn om alles "voor het einde van het jaar" geleverd te krijgen, de locomotieven met mankementen kunnen dan gewoon terug gestuurd worden, en de loc is dus als beloofd geleverd "voor het einde van het jaar".
Dit kan beter hé VBV.

stoomlokje

Bij mij was er een buffer afgebroken bij aankomst hier.
Ik heb Kristof daarover geïnformeerd , en heb dadelijk ( binnen enkele uurtjes ) een berichtje gekregen met de vraag of ik het zelf ging herstellen ( dan zouden ze de onderdelen opsturen ) of dat zij het moesten doen.
Ik heb de vraag gesteld of de garantie bleef , als ik het zelf herstelde.
Ik heb dan de bevestiging gekregen dat de garantie blijft. en als ik het zelf doe , ze de onderdelen zullen sturen.
Ik heb dan bevestigd dat ik de herstelling zelf wel ging doen.
Deze onderdelen zijn ondertussen ( met reserve-stuks ) aangekomen en al vervangen.
grtjes,
Saskia

Rangeerduivel

Citaat van: ceuleer op 29 oktober 2019, 23:49:20 PM
Ik dacht dat VBV alles wat vanuit China aankomt uitgebreid nakijkt en test ???

Vroeger werd beweerd dat de decoders hier werden geplaatst, (door iemand met een strijkijzer ipv een soldeerbout ;D) dus werden de loc's zoizo uit de doos gehaald en in handen genomen, en eventuele onvolkomenheden werden dan wel opgemerkt.
Doch ik vermoed dat er heden ten dage  dat niet meer het geval is en de loc's gewoon verhandeld worden als bulkprodukt!
Doch verkeerd manipuleren kan iedereen al eens overkomen, er moet niet altijd de schuld op de Chinezen worden geschoven...

;)

Snobby Crash

Gisteren in de club "Het Spoor" werd ik er op attent gemaakt dat de deuren van deze loc zelfs open kunnen...
Ik was verbaasd, en uiteindelijk dit getest ! Prachtig model !!!

Ik ben er haast zeker van dat heel weinig mensen weten dat de cabinedeuren open gaan !

;-)


Geert

Wist ik niet bedankt, met welke functietoets  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

stoomlokje


Chrisrail

#143
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

doomslu

Hoeveel jaar zijn de modellen van de 55 van B-Models op de markt? Geen idee, maar opengaande deuren hebben ze altijd gehad.  ;)

Om ze te sluiten, als ze niet vanzelf sluiten, kan je een houten tandenstoker nemen en ze aan 't onderste klinkje terugtrekken.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

Allé een optie waar ge niks aan hebt...

Vorige week zitten zoeken waarom de kabineverlichting niet aan ging? Deze gaat blijkbaar enkel aan bij stilstaande lok, als hij beweegt gaat de verlichting uit.

Het remgeluid heb ik ook nog niet gehoord? Moet deze ingesteld worden?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

ERVIN

@Geert , die cabineverlichting kan je zo instellen dat hij brand of dooft als de loc stilstaat of aan het rijden is , even op de programmer zetten ( als je die moest hebben).

Geert

Dan moet ik even in de doos kijken waar de programmer zit  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

OlivierV

#148
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 oktober 2019, 22:11:50 PM
een loc is onder garantie totdat je er zelf besluit aan te werken, terug naar VBV geld moet goed zijn , je loc moet dat ook zijn !
Alleen jammer dat het niet bij de deur is, auto's rijden nog altijd niet op zeewater + de extra tijd die je ermee kwijt bent. Prijzen van de spoorwegen voor iemand boven de 26 zijn ook niet echt competitief.
Nu eens je daar bent helpt men je wel zoals het hoort ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#149
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }