Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM actie 2019

Gestart door Michael, 13 januari 2019, 19:23:58 PM

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

gardevil

Loc is vandaag aangekomen. Mooi model. Later een filmpje.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Thommy

Vriendin stuurde me ook een foto. Wat is dit? Doos van vbv
Greetz

Thommy

Koen

Geluk bij een ongeluk. Door ziek thuis te zijn, heb ik ook mijn loc in ontvangst mogen nemen.
Nu nog wachten tot de koorts weg is en ik terug buiten mag om mijn loc te kunnen testen (baan staat in de garage die achteraan in de tuin staat).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Thommy

Citaat van: Thommy op 17 oktober 2019, 12:31:13 PM
Vriendin stuurde me ook een foto. Wat is dit? Doos van vbv

Mooie loc. Is deze in het echt ook afwijkend groen? Als ik die bv naast de vbv groene 62 of de museum zet. Of zelfs naast de geel/groene is dat groen dus anders. Matter?
Greetz

Thommy

stoomlokje

Gisteren de doos ook in ontvangst mogen nemen , weeral een mooie loc bij de verzameling  :), een prachtige creatie, :D
Bedankt VBVL ;)

Guy Van Meroye

Gisteren ook mijn exemplaar van de .5528 ontvangen.
Wat het groen betreft, ik heb de .5528 eens tussen een 91 en 205 (zelfde schildering) van VBV geplaatst, en ik zie geen kleurverschil. Ook het geel is dezelfde tint.  Met de 'oude' reeks 60 is er een kleurverschilletje, maar dat was dan ook een product van een andere fabrikant.  Ook in realiteit zijn er na een poosje door de weersomstandigheden kleurverschillen, het ene groen is het andere niet, idem voor blauw.
Met mijn andere groene diesels kan ik niet vergelijken, vermits deze alle verweerd zijn.. En dan zie je geen verschil meer tussen het groen van NMJ, Roco, Trix, VBV, Piko of Mehano.
Ik vind het de .5528 een zeer geslaagde loc, aan een stuntprijs voor de abonnees (mag ook eens gezegd worden)
Guy
 

celtjan

Ben er meer dan tevreden mee. Thx!
JAn(tje)

Michael

Welke versie wordt momenteel uitgeleverd?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

celtjan

Den mijnen is een: = en met alle toeters en bellen!

Gr,
Jan(tje)

Michael

Citaat van: celtjan op 19 oktober 2019, 13:41:07 PM
Den mijnen is een: = en met alle toeters en bellen!

Gr,
Jan(tje)

Mooi dan kan ik die van mij ook verwachten, dank je wel Jan.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

De mijne zal te laat zijn voor haar maiden-trip op de tentoonstelling  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Het laatste 'gewone' lot gaat morgen de deur uit. Daarna volgen de verzendingen naar het buitenland en de pakjes met meerdere exemplaren.
Dus volgende week moet bijna iedereen zijn locje thuis hebben!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

Citaat van: celtjan op 19 oktober 2019, 13:41:07 PM
Den mijnen is een: = en met alle toeters en bellen!

Gr,
Jan(tje)

Mijne vandaag ook es getest qua geluid. Machtig, al denk ik dat sommige geluiden er ook gewoon over zijn of toch zelden gebruikt gaan worden ;D franse of nederlandse perronomroep? Klik van deuren?
Greetz

Thommy

WVA

Mijne is deze ochtend toegekomen, prachtig model!