Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM actie 2019

Gestart door Michael, 13 januari 2019, 19:23:58 PM

SuSke

Citaat van: just4fun op 21 januari 2019, 12:36:02 PM
Citaat van: Thommy op 21 januari 2019, 06:36:20 AM
...
Ik ken er geen die wagons od in een kast/vitrinekast zetten...
Ikke dus  ;)
Paul

en ik (wel in combinatie met een loc)

Citaat van: Peter op 21 januari 2019, 14:55:50 PM
het geheim is verraden - het is een 5528

http://www.modelspoormagazine.be/ons-aanbod/modelspoormagazine/


Wat op zich wel een leuke loc is de verzameling en op de baan (al dan niet toekomstig  ;))
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


bellejt

de zoveelste.Laat ik gerust voorbijgaan.

doomslu

Citaat van: loebaske op 21 januari 2019, 16:40:28 PM

Oei een 55xx
Citaat van: bellejt op 21 januari 2019, 16:51:50 PM
de zoveelste.Laat ik gerust voorbijgaan.
Het is enkel voor de liefhebbers, mannen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bellejt

spijtig dat het steeds voor de enkelingen , die nog geen 55xx zouden hebben, bestemd is terwijl zovelen zoeken achter een betaalbare DMS wagon.Die locs komen van VBV in veelvoud uit en dan stel ik de vraag : wat is het nut er nog van , identieke modellen uit te brengen.Verandering laat leven als je naar iets exclusief gaat.Mss een voorbeeld nemen aan de luxemburgse clubs die zelf niet gangbare modellen uitbrengen tegen betaalbare prijs.
Ps: is geen blamage maar een vaststelling.

Metpetergaathetbeter

zijn andere leveranciers niet bereid iets speciaal te doen want men zou toch de indruk krijgen dat VBV eigenlijk  een monopoliepositie heeft kwa MSM modellen, werd de vraag reeds gesteld aan anderen, was niemand bereid iets speciaal te doen ?

ERVIN

Ik heb indertijd verschillende handelaars aangeschreven , doch enkel VBV was bereid om zijn nek uit te steken en iets te doen voor MSM. Luc heeft dan de verdere contacten gelegd.  ;)

Thommy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 januari 2019, 18:28:45 PM
zijn andere leveranciers niet bereid iets speciaal te doen want men zou toch de indruk krijgen dat VBV eigenlijk  een monopoliepositie heeft kwa MSM modellen, werd de vraag reeds gesteld aan anderen, was niemand bereid iets speciaal te doen ?

Vorige edities was het toch dat bv een Olaert niet geïnteresseerd is. En denk dat merken als LSM, Marklin, Roco ed daar voor staan te springen.
Greetz

Thommy

loebaske

zal ook steeds moeilijker worden om een exclusief model als actie te brengen, een schildering zoals de 22xx is niet saltijd simpel...
We wachten af wat er vrijdag in het MSM blad staat...

Onze Luc zal wel de stastesteiken bijhouden als het nog rendabel is...

mardig23

Een MSM actie 2019, van Ls models:
Bestellen in 2019, geleverd 2025, of niet....
Wel heeeel erg exclusief ;)

Laat die mannen (en vrouw) van VBV maar doen. Ze hebben hun nek uitgestoken, maken goed spul, en leveren naar modelspoornormen op tijd.
Voor wat hoort wat, toch?



Mvg Karl

55erke

De 5528 is op zijn minst toch een specialeke te noemen.
Als je bvb een moderne baan hebt kan je toch een loc in een oude groene kleurstelling inzetten zonder de werkelijkheid geweld aan te doen. Je kan er mooie dubbeltracties met andere 55ers mee maken en prachtige ballasttreinen en andere intra treinen mee slepen.  Een museumtrein zoals op de bocqlijn met klassieke rijtuigen kan ook.  Ik heb de echte vorige zomer mogen aanschouwen in Spontin en het is echt wel een mooie schildering

Maar ik begrijp het wel dat niet iedereen even enthousiast is , vorig jaar heb ik ook gepast omdat het mijn ding niet was. Zoals Luc het zij , het is voor de liefhebbers.  de ene keer is iets voor jou de andere keer niet.

De Rmms van jouef vind ik nochtans ook interessant.  8)   

Groetjes

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 januari 2019, 18:28:45 PM
zijn andere leveranciers niet bereid iets speciaal te doen want men zou toch de indruk krijgen dat VBV eigenlijk  een monopoliepositie heeft kwa MSM modellen, werd de vraag reeds gesteld aan anderen, was niemand bereid iets speciaal te doen ?
Hoe graag we het ook zouden willen, en hoe hard we ons best ook doen... niemand anders is in staat iets te bieden aan een aantrekkelijke prijs.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Nog niemand die MSM 188 heeft ontvangen die wil vertellen wat het actie model 2019 wordt?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

loebaske


Is wel een uitzonderlijke kleurstelling, zou wel eens kunnen dat ik me het actie MSM model aanschaf, ook een aantrekkelijke prijs/kwaliteit  ;)