Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Nieuw in 2019

Gestart door loebaske, 08 januari 2019, 07:34:40 AM

loebaske


De website van MIAA is opgefrist en enkele nieuwigheden

Neem gerust een kijkje op www.miaa.be

Met regelmaat word de "agenda" bijgewerkt.
mvg
Eric

Snobby Crash

Amaai Eric,

Wat een mooie producten...vooral de dennenboom is fantastisch en super realistisch !

Geert


loebaske


Merci Geert, die bomen gaan dit jaar weer in produktie, heb nu nog wat anders om handen...

Cozzy

Erik, waar vind ik de prijzen terug?

Groetjes,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

loebaske


Als je op het kleine icoon aanklikt krijg je een grotere foto en daar staat ook de prijs bij, bij de profielen en sheets krijg je een overzicht van de verkrijgbare maten, daar ben ik vergeten een prijslijst bij te voegen volgens de kleur code...komt ASAP in orde  ;)


loebaske

#5
De eerste spoorstaaf lading, 2m PVC rails, meer info via mail..

Voorlopig enkel op bestelling verkrijgbaar





Ook verkrijgbaar met gelaserd houten bodem..





;)

Metpetergaathetbeter

#6
blijkbaar net iets te zuinig geweest met dat hout eens ingebouwd op/ in de wagon, wat is het profiel van de rail code ?

loebaske


Peter, dat weet ik ook, was de enige wagon die voor het moment beschikbaar was, heb drie soorten bodems  ;D ;D

Railcode 100

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 26 januari 2019, 14:08:55 PM

Peter, dat weet ik ook, was de enige wagon die voor het moment beschikbaar was, heb drie soorten bodems  ;D ;D

Railcode 100
je zou dat eigenlijk beter vermelden daar anderen met het idee zouden kunnen rondlopen ; "Willen maar niet kunnen !"

bellejt

ziet er leuk uit ,vooral met die bodem erbij is het een afgewerkt geheel

ERVIN

Mooie belading , ga ik zeker bestellen om achter mijn blauwe 55er van Infrabel te hangen , daar gaan we dan een mooie lange werktrein van maken.  ;)


loebaske


De nieuwe ESU prijslijst staat op de website....

;)

Floris

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 januari 2019, 14:38:04 PM
]je zou dat eigenlijk beter vermelden daar anderen met het idee zouden kunnen rondlopen ; "Willen maar niet kunnen !"
valt wel mee, als je zo'n bodem kunt maken kun je ook een bredere. Maar ga het voor de grap zelf eens doen, universele lading maken die overal in past. Zijn Bij mij op werk altijd e projectjes die je NIET moet hebben "oh ja joh simpel paar blokjes paar klontjes heb je zo klaar" en dan achteraf komen er uit alle hoeken en gaten allerlei clowns met "past ie ook hierin?""heb je wel aan dit ding gedacht? moet ie ook in passen!" "ja ik had m graag wat smaller en wat breder!" (ja dat laatste is echt geroepen)

loebaske


Ken dat probleem Floris, om die reden zijn er drie verschillende bodems gelaserd (voor het moment) die passen in de gangbare wagons...

loebaske

Nu is de collectie van Pullman ketelwagons verkrijbaar, hier een foto.

Staat nog niet op de web site, voor info een mailke